تبیان، دستیار زندگی
همه علاقمندان به قرآن می توانند با استفاده از این ربات، ضمن مرور آموخته های قبلی خود در زمینه روخوانی، روان خوانی، فصیح خوانی و تجوید قرآن، قرائتشان را ارزیابی و بازخورد و آموزش اختصاصی دریافت کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بات تلگرامی «معلم قرآن» راه اندازی شد

بات تلگرامی «معلم قرآن»

تبیان به نقل گزارش خبرگزاری مهر، سامانه آموزش الکترونیکی حامیم با راه‌اندازی بات تلگرامی خود، محصولی دیگر را برای یادگیری سریع و آسان قرآن رونمایی کرد.

همه علاقمندان به قرآن می‌توانند با استفاده از این ربات، ضمن مرور آموخته‌های قبلی خود در زمینه روخوانی، روان‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید قرآن، قرائتشان را ارزیابی و بازخورد و آموزش اختصاصی دریافت کنند.

این بات تلگرامی همچون یک معلم باتجربه قرآن از کاربران می‌خواهد قطعاتی کوتاه از آیات قرآن را بخوانند و با تکیه بر امکانات و نیروهای متخصص سامانه حامیم به ارزیابی قرائت‌ها می‌پردازد و تمامی اشکالات احتمالی آن را همراه با ویدیوی آموزشی برای رفع آن خطاها در اختیار قرآن‌آموزان قرار می‌دهد.

دوره آموزشی این معلم قرآن در ده سطح تنظیم شده و فراگیران را به‌صورت گام به گام از ابتدایی‌ترین مراحل روخوانی ساده قرآن تا سطوح بالای تجوید، تعیین سطح می‌کند و آموزش می‌دهد.

این امکان نوین آموزشی به‌صورت رایگان و از طریق شناسه haamim_bot@ در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.


منبع:
خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .