تبیان، دستیار زندگی
استاد حمید صبری مولف تبریزی در بین نامزدهای انجمن جهانی روابط عمومی ایپرا 2017 دیده می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مولف دایرة المعارف روابط عمومی ایران نامزد کسب عنوان ستاره جهانی روابط عمومی

استاد حمید صبری مولف تبریزی در بین نامزدهای انجمن جهانی روابط عمومی ایپرا 2017 دیده می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

استاد حمید صبری

به گزارش روابط عمومی؛ ابتکار جایزه سالانه IPRA Golden World Awards در سال 1990 تاسیس شد و به تعیین برترین ها در عملکرد روابط عمومی در سراسر جهان در مقوله های مختلف می پردازد و هیأتی متشکل از 70 کارشناس برجسته از 40 کشور جهان فعالیت این شرکت ها را داوری می کنند.

به دریافت کنندگان این جایزه افتخار ویژه ای به رسمیت شناخته شدن ثبت نامشان در نشست استانداردهای بین المللی برترین های روابط عمومی، اعطا خواهد شد.

در هر سال میلادی در سطح جهان از دانشمندان ، صاحب نظران ونخبگان روابط عمومی کشورها که منشا خدمات علمی در عرصه روابط عمومی شده اند، به عنوان ستاره جهانی روابط عمومی از سوی ایپرا در انگلستان شهر لندن که مرکز جهانی روابط عمومی است، انتخاب و معرفی می شود.

امسال نیز نامزدهایی از کشور های مختلف  چون ایران ، مالزی ، ترکیه، هندوستان ، انگلستان ، فرانسه ، اندونزی ، مصر ، آلمان ، روسیه ، کانادا   و چندین کشور دیگر برای انتخاب این عنوان انتخاب شدند که از جمهوری اسلامی ایران نیز دکتر حمید صبری مولف دایرة المعارف روابط عمومی ایران و ستاره علمی روابط عمومی سال 1394 شمسی درسطح ملی را به عنوان یکی از نامزدهای این عنوان جهانی است.

گفتنی است: دکتر حمید صبری صاحب اثر بی نظیر جهانی اش دایرةالمعارف روابط عمومی ایران در دو زبان فارسی و انگلیسی است که در اردیبهشت سال 95 با حضور شخصیت های ملی و بین المللی در تهران رونمایی شد.

استاد صبری موفق شد  برای اولین بار در جهان چندین تعریف علمی در گستره روابط عمومی از جمله سواد روابط عمومی، مهندسی روابط عمومی، بومی سازی روابط عمومی را ارایه نمایند و تاکنون در سطح بین المللی ده ها تن از شخصیت جهانی روابط عمومی از جمله پروفسور حسام الدین بیان، پروفسور گویل کهن ، پروفسور باقر ساروخانی ، پروفسور یحیی کمالی پور ، پروفسور علی اکبر فرهنگی ، پروفسور علی اکبر جلالی ، پروفسور حسن بشیر ، پروفسور سید حمید مولانا و........ از تلاش های علمی استاد دکتر حمید صبری تجلیل نموده اند .