تبیان، دستیار زندگی
رد  معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اظهار تاسف از عملکرد سایت انتخاب گفت: سردبیر این سایت از نام و آرم روزنامه انتخاب سوء استفاده کرده است. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت حجت الاسلام و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از عملکرد سایت انتخاب اظهار تاسف كرد

معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اظهار تاسف از عملکرد سایت انتخاب گفت: سردبیر این سایت از نام و آرم روزنامه انتخاب سوء استفاده کرده است.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت حجت الاسلام و المسلمین  محمد تقی سبحانی   مبنی بر وضعیت كنونی سایت انتخاب گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صاحب امتیاز روزنامه انتخاب می‌باشد و سایت خبری انتخاب از نام و آرم این روزنامه كه از حقوق معنوی دفتر می‌باشد، سوء استفاده کرده است و هیچ تعلقی به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ندارد.
وی خاطر نشان کرد: ان شاء الله موضع رسمی خود را در این‌باره از طریق مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اعلام خواهیم کرد .
همچنین حجت الاسلام گلزاده مسئول روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به خبرنگار رسا گفت: در گذشته بارها با فعالیت این سایت برخورد کرده‌ایم اما آنها هیچ اهمیتی به هشدارهای ما نداده اند. در آینده نیز با این سایت برخورد خواهیم کرد.
وی با اظهار تاسف از نوع مطالب مندرج در این سایت گفت: سردبیر این سایت نام و آرم روزنامه انتخاب را مصارده کرده و هیچ وابستگی به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ندارد.
گفتنی سایت انتخاب با نام و آرم روزنامه انتخاب از چندی پیش آغاز به کار کرد و به گفته كارشناسان،‌ به تازگی به یک سایت ضد فرهنگی تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که در روزهای اخیر علاوه تبلیغ برخی مسائل خرافی و انعكاس برخی اخبار كه توهین و تمسخر رییس جمهور تلقی می‌شود، ترانه‌های دوران طاغوت را تبلیغ و تصاویر زندگی نامه برخی از هنرپیشه‌های مبتذل غربی را منتشر کرده است. محمد مهدی فقیهی مدیر مسئول این سایت می‌باشد که در گذشته سردبیر روزنامه انتخاب بود.