تبیان، دستیار زندگی
شرکت ال جی ساعاتی پیش از گوشی هوشمند جدید LG V20 رونمایی کرد،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قیمت و زمان عرضه‌ ال جی V20 مشخص شد

 ال جی v20

شرکت ال‌جی ساعاتی پیش از گوشی هوشمند جدید LG V20 رونمایی کرد، اما در خصوص قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن اطلاعات چندانی را به اشتراک نگذاشت، اما شایعه‌ای در این خصوص منتشر شده که بر مبنای آن باید تا تاریخ ۲ مهر در انتظار گوشی جدید ال‌جی باشیم.

شرکت ال‌جی ساعاتی پیش و در جریان رویدادی از گوشی هوشمند ال‌جی V20 پرده‌برداری کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای از بازخورد نامناسب کاربران نسبت گوشی ماژولار ال‌جی جی 5 درس گرفته است، چرا که قابلیت یاد شده در گوشی جدید V20 به چشم نمی‌خورد.

ال‌جی گوشی جدید خود را به بالاترین مشخصات سخت‌افزاری حال حاضر دنیای موبایل مجهز کرده است. این گوشی از نمایشگری با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی بهره می‌برد. در کنار نمایشگر دوم که در بالای نمایشگر اصلی قرار گرفته، وی 20 نخستین گوشی هوشمند دنیا است که به تراشه‌ی Quad DAC مجهز شده است، تراشه‌ی یاد شده این گوشی را قادر به تولید صدای با کیفیت ۳۲ بیتی می‌کند. این گوشی از یک دوربین دوگانه‌ی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد تا به این ترتیب بالاترین تجربه‌ی سمعی و بصری را برای کاربران به ارمغان آورد.

شرکت ال‌جی، V20 را گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان موسیقی می‌داند، چرا که این گوشی تاییدیه‌ی Bang & Olufsen را نیز کسب کرده است. اما جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی چه زمانی و با چه برچسب قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد؟ براساس شایعات، V20 از تاریخ ۲ مهر، تحت شبکه‌ی مخابراتی T-Mobile و با قیمت ۶۴۹ دلار در دسترس خواهد بود. اما ال‌جی کماکان در این خصوص سکوت کرده و تنها به گفتن اینکه V20 ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد، بسنده کرده است. بر اساس گزارش این شرکت، قیمت گوشی یاد شده تحت شبکه‌های مختلف، طی هفته‌‌های آینده اعلام خواهد شد.


منبع : زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .