تبیان، دستیار زندگی
ید   دبیر كل مجمع علماى شیعه كویت، بر مشاركت گسترده مردم در انتخابات آینده عراق تأكید كرد و گفت: مردم در انتخابات آینده كنگره ملى، به دلسوزان و خبرگان سیاسى مذهبى رأى دهند و زمینه خروج اشغال‌گران را فراهم آورند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با شركت در انتخابات، زمینه خروج اشغال‌گران را فراهم ‌كنید

دبیر كل مجمع علماى شیعه كویت، بر مشاركت گسترده مردم در انتخابات آینده عراق تأكید كرد و گفت: مردم در انتخابات آینده كنگره ملى، به دلسوزان و خبرگان سیاسى مذهبى رأى دهند و زمینه خروج اشغال‌گران را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت آیت الله سید محمد باقر مهرى گفت: همگان باید در انتخابات آینده عراق شركت كنند. امیدوارم مردم به دلسوزان، خبرگان سیاسى مذهبى و آبادگران فهرست ائتلاف یكپارچه عراق رأى دهند و زمینه خروج اشغال‌گران را فراهم آورند.
وی با رد حمایت آیت الله العظمی سیستانى از گروه خاصى در انتخابات آینده عراق گفت: حضرت آیت الله العظمی سیستانى حضور آزادنه و آگانه مردم در انتخابات آینده عراق را خواستار هستند. متأسفانه برخى گروه ها با نام حضرت  آیت الله سیستانى براى پیروز شدن خود در انتخابات، رأى جمع مى كنند.
دبیر كل مجمع علماى شیعه كویت درباره استفاده برخى از گروه ها و لیست‌هاى انتخاباتى از قرآن گفت: متأسفانه برخى از گروه ها از قرآن و اسلام سوء استفاده مى كنند و خود را به گونه‌ای به قرآن و اسلام پیوند مى‌دهند. ملت عراق به خوبى از رفتار چنین افرادى آگاه است و از آنان دورى مى كنند.
شایان ذكر است برخى از گروه ها و لیستهاى انتخاباتى عراق با انتخابات آیات قرآن و نمادهاى اسلامى خود را برخواسته از اسلام و قرآن می‌نامند.