تبیان، دستیار زندگی
بازیگر نقش «مش حسن» در فیلم سینمایی «گاو» گفت: بازیگری کار سختی است و هرکسی نمی تواند در این حرفه ماندگار شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عزت الله انتظامی: ماندگاری در حرفه بازیگری کار آسانی نیست

بازیگر نقش «مش حسن» در فیلم سینمایی «گاو» گفت: بازیگری کار سختی است و هرکسی نمی تواند در این حرفه ماندگار شود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

عزت الله انتظامی روز چهارشنبه و در آستانه فرارسیدن 21 شهریور ماه روز ملی سینما  افزود: اکنون فعالیت جدیدی در سینما ندارم و نقش های پیشنهادی هم مورد قبولم نبوده است.
وی ادامه داد: مشکل من این است که بهترین و ماندگارترین نقش های سینمایی را بازی کرده ام و بهترین کار را به مردم ارائه داده ام، از این رو نمی خواهم نقش بد بپذیرم زیرا می خواهم همان «عزت الله انتظامی» باشم که مردم از من به یاد دارند.
بازیگر فیلم سینمایی «کمال الملک» در پاسخ به این سئوال که این روزها به سینما رفته است یا نه، افزود: نه نرفته ام، چون کمتر بیرون می روم.
وی ادامه داد: امروز به خاطر مخارج سنگین فیلمسازی، کار خوب کم تولید می شود و هرکسی دنبال فیلمسازی نمی رود.
انتظامی گفت: کارگردانان باید به سلیقه مخاطب توجه کرده و از فیلمنامه های قوی و محکم برای ساخت فیلم استفاده کنند.
«آقای بازیگر» سینمای ایران همچنین به تحلیل وضعیت کنونی بازیگری پرداخت و افزود: نسبت به گذشته، افراد بسیاری اکنون وارد بازیگری می شوند اما در یک نقش می مانند و دچار تکرار می شوند.
وی گفت: عده دیگری هم به بهانه کسب ثروت و شهرت وارد عرصه بازیگری می شوند و دیگر کار و نحوه ارائه نقش برای آنها مهم نیست و در پی رضایت مردم و مخاطبان سینما نیستند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» افزود: برخی دیگر نیز وارد عرصه بازیگری می شوند و بعد متوجه می شوند نباید ادامه دهند، زیرا بازیگری کار سختی است و هرکسی نمی تواند در این حرفه ماندگار شود.
انتظامی گفت: یک بازیگر برای ماندگاری و درخشش در این حرفه باید دانش بازیگری خود را ارتقا و بهترین کار را ارائه دهد زیرا مردم و مخاطبان سینما اکنون هر نقش و بازی را نمی پسندند.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .