تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از رئیس هیات داوران کشوری هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی، در سومین روز از برگزاری مرحله دفاع طراحان، از غرفه های برتر نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری حوزه دانش آموزی تقدیر شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی

هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی

غرفه های برتر دومین نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری حوزه دانش آموزی توسط رئیس دانشگاه تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از رئیس هیات داوران کشوری هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی، در سومین روز از برگزاری مرحله دفاع طراحان، از غرفه های برتر نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری حوزه دانش آموزی تقدیر شد. بنا بر این گزارش، امروز سه شنبه 16 شهریورماه، آقای دکتر عظمتی رئیس دانشگاه شهید رجائی و رئیس هیات داوران هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی به همراه آقای دکتر اللهیاری دبیر کل جشنواره جوان خوارزمی از غرفه های برتر نمایشگاه تقدیر نمودند.

ایشان با اشاره به ارتقای وضعیت طرح های فناورانه و نوآورانه در این دوره از جشنواره جوان خوارزمی نسبت به سال های گذشته، اشاره کرد که معیارهای مختلفی از جمله تسلط مجریان بر طرح ها، نوآوری، تنوع در طرح ها، تجاری سازی محصولات و دست سازه های دوره های پیشین، غرفه آرایی، پاسخگویی و حضور تمام وقت از جمله معیارهای انتخاب غرفه های برتر بوده است.

وی خاطر نشان ساخت که بر اساس نتایج به دست آمده از نظرسنجی بازدیدکنندگان و عوامل اجرایی نمایشگاه، غرفه استان های آذربایجان شرقی، زنجان، کرمان، شهر تهران و لرستان به عنوان غرفه های برتر این دوره از نمایشگاه شناخته شدند.

گفتنی است مسئولان برپایی غرفه های این استان ها لوح تقدیر و هدایای خود را از دست رئیس دانشگاه و دبیر کل جشنواره جوان خوارزمی دریافت نمودند. همچنین به پاس زحمات تمامی مسئولان غرفه های استان ها، هدایایی نهز به رسم یادبود از طرف معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجائی به ایشان تقدیم گردید.

منبع: http://www.srttu.edu/
بخش مرکز یادگیری سایت تبیان،تنظیم: نیلوفر یاقوتی