تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، در فراخوان اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت آمده است: ثبت نام اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت(رسمی، پیمانی، قراردادی)، روز شنبه ٢٠ شهریور ماه ازطریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت اعلام شد

اولین آزمون سراسری قرآن و عترت

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، در فراخوان اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت آمده است: ثبت نام اولین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت(رسمی، پیمانی، قراردادی)، روز شنبه ٢٠ شهریور ماه ازطریق سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

آزمون الکترونیکی صرفا برای کارکنان دولت برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در آزمون الکترونیکی می توانند روز چهارشنبه ١٩ آبان ماه با مراجعه به سایت معاونت قرآن و عترت و با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه خود در آزمون شرکت کنند.

لازم به ذکر است، آزمون الکترونیکی شامل ٢٠ سوال تستی و یک سوال تشریحی است که در مدت ١٥ دقیقه برگزار می شود.

همچنین نتایج آزمون الکترونیکی در هفته اول آذر به همراه اسامی نفرات برگزیده در سایت معاونت قرآن و عترت اعلام خواهد شد.

آن دسته از کارکنان دولت که علاقمند به شرکت در آزمون حضوری (به صورت داوطلب آزاد یا در قالب فراگیر موسسه قرآنی) هستند باید ازطریق لینک «ثبت نام ویژه موسسات قرآنی و داوطلبان آزاد» اقدام به  ثبت نام کنند.

کتاب «به سوی فهم قرآن»، منبع آزمون است که نسخه الکترونیکی آن روی سایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نسخه مکتوب از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها قابل دریافت است.

گواهینامه ٢٨ ساعت آموزش ضمن خدمت به همراه ١١٠ کمک هزینه عتبات عالیات به نفرات برگزیده ارایه می شود.


منبع:
خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .