تبیان، دستیار زندگی
هر چیزی که در کودکی آموزش داده شود بسیار ماندگارتر است لذا برای آن گروه سنی براساس علاقه و تمایلی که داشتند کلاس هایی در نظر گرفته شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسل آینده را با قرآن و اهل بیت پیوند دهیم

پیوند با قرآن و اهل بیت

تبیان به نقل از گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین زارع زاده روز سه شنبه در مراسم اختتامیه طرح تابستانی نشاط معنوی که در محل امامزاده سیدنصرالله یزد برگزار شد افزود: اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان انجام شد و در شهرستان یزد نیز در امامزادگان شاخص با استقبال خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کلاس ها شرکت کنندگان در زمینه های هنری، ورزشی، قرآنی و فرهنگی و صنایع دستی آموزش دیدند و همچنین برگزاری کلاس های فوق برنامه و الگوهای آموزشی از دیگر برنامه های اجرا شده بود.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: هر چیزی که در کودکی آموزش داده شود بسیار ماندگارتر است لذا برای آن گروه سنی براساس علاقه و تمایلی که داشتند کلاس هایی در نظر گرفته شد.
زارع زاده اظهار داشت: در مجموعه اوقاف شهرستان یزد فعالیت های در این دوره انجام شد که حتی در کشورهم ممتاز بود و قابل تقدیر است و برگزاری این دوره ها نقش مهمی در پیوند ما با قرآن و اهل بیت که هدف همه در مجموعه اوقاف است دارد.
رییس اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد نیز در این مراسم گفت: در این دوره از طرح تابستانی که در شهرستان یزد در 4 مرکز برگزار شد بیش از 400 نفر شرکت داشتند و کلاس ها از 10 تیرماه آغاز و اکنون به پایان رسید.
حجت الاسلام مجید کرمی افزود: در طول سال نیز در صورت تمایل شرکت کنندگان و در روزهای پنجشنبه این کلاس ها ادامه خواهد داشت و برگزاری این کلاس ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار می شود.
در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد از برترین های طرح نشاط معنوی شهرستان یزد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.
7537/ 6197


منبع:
www.irna.ir
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .