تبیان، دستیار زندگی
گسترش نمی یابد توسعه ورزش تنیس دلیل انتصاب من؟! محمد جمشیدی با تاكید بر كامل بودن مجموعه ورزشی انقلاب گفت: ما نیاز به كار عمرانی جدید دراین مجموعه ورزشی نداریم. مدیرجدید مجموعه ورزشی انقلاب، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر مجموعه ورزشی انقلاب :

فعالیت عمرانی گسترش نمی یابد

توسعه ورزش تنیس دلیل انتصاب من؟!

محمد جمشیدی با تاكید بر كامل بودن مجموعه ورزشی انقلاب گفت: ما نیاز به كار عمرانی جدید دراین مجموعه ورزشی نداریم.

مدیرجدید مجموعه ورزشی انقلاب، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اظهار داشت: بحث نگهداری و باروركردن محیط های ورزشی مجموعه انقلاب مهمترین هدف ما است كه سعی خواهیم كرد مهم ترین برنامه های خود را برمبنای توسعه خدمات اعضای مجموعه طراحی كنیم . چرا كه مكانی برای توسعه عمرانی این مجموعه وجود ندارد و اساسا فضای موجود اجازه این كار را به ما نمی دهد.

وی گفت: نگهداری یك محیط از ساخت آن اهمیت بیشتری دارد. بنابراین معتقدم باید موقعیت موجود را به خوبی حفظ كرده و در سطح ارتقا كیفی خدمات به اعضا ، تلاش لازم را انجام دهیم.

مدیرمجموعه ورزشی انقلاب در رابطه با نیازهای آكادمی ملی المپیك گفت: به غیر از این آكادمی كه وظیفه نگهداری اش بر عهده كمیته ملی المپیك است، تمام قسمت های موجود در این مجموعه، زیر نظر ما اداره می شود كه در این میان نسبت به رفع احساس نیاز و كمبودهای موجود آمادگی كامل داریم.

وی در رابطه با انتصاب خود در این مجموعه ورزشی گفت: این اقدام بسیار سریع و غیرمنتظره رخ داد، به طوری كه كمتر از سه روز ، رییس سازمان تربیت بدنی به من تكلیف كرد كه در مجموعه ورزشی انقلاب مشغول به فعالیت شوم.

جمشیدی گفت: بر این اساس معتقدم كه به دلیل فعالیت در فدراسیون تنیس و بالا بودن پتانسیل كاری مجموعه ورزشی انقلاب برای ورزش تنیس این انتصاب بی ارتباط با توسعه رشته ورزش تنیس در كنار اداره مجموعه نبوده است.