تبیان، دستیار زندگی
ست حضرت  آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز قم گفت: اگر كار اطلاع رسانی از واقعیات جامعه به صورت درست، سالم و با امانت‌داری انجام شود بسیاری از مشكلات جامعه برطرف خواهد شد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انعكاس واقعیت‌های جامعه، حلال مشكلات است

حضرت  آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز قم گفت: اگر كار اطلاع رسانی از واقعیات جامعه به صورت درست، سالم و با امانت‌داری انجام شود بسیاری از مشكلات جامعه برطرف خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى تبیان به  نقل از ایرنا، حضرت آیت الله سید  موسوی اردبیلی امروز در این دیدار گفت: دست‌اندركاران رسانه‌های گروهی باید تلاش كنند كه موضوع مهم اطلاع رسانی و انتشار اخبار درست و سالم را در سرلوحه كار خود قرار دهند. در عصر ارتباطات فعالیت خبرگزاری لازم و از اهمیت بالایی برخورد دار می‌باشد.
وی بااشاره به گسترش اطلاعات در جهان امروز تاكید كرد: اگر خبرنگار رنگ فكر خود و خواسته گروهی خویش را بر اطلاعات و اخبار بار نكند وافكار عمومی را در عمل فریب ندهد خدمت بزرگی به مردم كرده است.
استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: متاسفانه گاه خواسته یا ناخواسته در اخبار برخی رسانه‌ها كارهایی كه باید به سادگی از كنار آن گذشت را بزرگ می‌كنند و برخی اوقات از كنار اقدامات بزرگ با سكوت عبور می‌كنند كه این اقدام درستی نیست.