تبیان، دستیار زندگی
همه دوستداران نظام باید همگرایی را اصل قرار داده و حول سمبل و عامل وحدت که رهبری است گرد آمده و به همه حق داده شود تا زیر پرچم ولایت قرار گیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باید دایره چتر زیر سایه رهبری بودن گسترش یابد

همه دوستداران نظام باید همگرایی را اصل قرار داده و حول سمبل و عامل وحدت که رهبری است گرد آمده و به همه حق داده شود تا زیر پرچم ولایت قرار گیرند.

بخش سیاست تبیان

رهبر، رهبری، رهبر انقلاب، ولایت، وحدت، وزارت اطلاعات، علوی، رئیس وزارت اطلاعات، نظام،

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: همه دوستداران نظام باید همگرایی را اصل قرار داده و حول سمبل و عامل وحدت که رهبری است گرد آمده و به همه حق داده شود تا زیر پرچم ولایت قرار گیرند.
علوی با بیان اینکه موقعیت خدمت به مردم برای مسئولان یک نعمت است گفت: شکر نعمت تلاش برای جلب رضایت مردم است که همانا هرجا انقلاب نیازی به حضور آنان داشته سینه برای دفاع از انقلاب سپر کرده اند.
وی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و ضربه زدن به دشمن با عنایت و لطف خدا به ما محول شده است افزود: فرصت خدمت و مسئولیت در نظامی که پایه آن روی خون شهیدان استوار است امانتی است که باید به درستی با انجام مسئولیت پاسداری شود.
وزیر اطلاعات اظهار کرد: محبوب ترین افراد نزد خداوند کسانی هستند که خدمت شایسته به مردم را پیشه کرده و مانع سرگردانی آنان شوند چرا که گره زدن به کار مردم گره زدن به کار خداست و فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

رویکرد وزارت اطلاعات در همه نشستها از جمله شورای عالی امنیت ملی و دولت تلاش برای گشایش در کار مردم و تقویت پیوند بین حاکمیت و مردم است.

وی با بیان اینکه خدمت ما باید بی منت باشد گفت: حرمت و کرامت مردم در هر مسئله ای باید حفظ شود و ملتی که کرامتش حفظ شود امنیت در آن کشور ارتقا، ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی نیز کاهش می یابد.
به گفته وزیر اطلاعات، مدیران نظام جمهوری اسلامی باید به جای دافعه، جاذبه داشته باشند.
وزیر اطلاعات یادآورشد:کسی حق ندارد جامعه را دو قطبی و نظام را دو گانه کند.
علوی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی چیزی در عرض ولایت وجود ندارد همه ارکان نظام از رئیس جمهوری و دولت و مابقی سطوح جامعه در طول ولایت قرار دارند.
وی گفت: دوقطبی کردن نظام باعث شکاف و گسل سیاسی در جامعه شده در این صورت امنیت مخدوش و به جامعه آسیب وارد می شود.
علوی یادآور شد: کشوری که درآن آرامش و امنیت وجود داشته باشد زمینه جلب مشارکت مردم در فعالیتهای اجتماعی، جذب سرمایه گذاری، شکوفایی نبوغ فکری هنرمندان، رونق اقتصادی و دانش پژوهی در جامعه می شود اما اگر بین مسئولان دعوا باشد این موضوعات نینجه عکس داده و کسی در کشور فعالیت نمی کند.
وزیر اطلاعات گفت: اینکه تقاضای سرمایه گذاری خارجی در کشور افزایش یافته است نشات گرفته از امنیت بالاست اما اگر با ورود سرمایه گذاران ، افراد مجادله و دعوا در کشور ببینند از سرمایه گذاری منصرف می شوند.
وی با بیان اینکه رفتار ما نباید باعث ناامیدی و گریز مردم از نظام شود افزود: اسلام برای تبدیل دشمنی به دوستی و خدمت به مردم آمده است برهیمن اساس هیچ جا و هیچ کسی مجاز نیست احکام ثانویه را در اولویت و پا روی احکام اولیه و شرع بگذارد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه همواره در جمع همکاران خود بر رعایت اخلاق، مودت و دوستی با مردم تاکید کرده ام گفت: بهترین کار اطلاعات با رعایت اخلاق و مراعات شرع انجام می شود کما اینکه به تازگی افرادی که زمینه پیوستن به گروه تروریستی داعش را داشته اند وقتی با خوش رفتاری سربازان گمنام امام زمان (عج) روبه رو شدند از ایده خود منصرف شدند.
وی با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به مردم و مسئولان استان بوشهر گفت: پیشبرد امور مردم در همه نقاط کشور از جمله مردم استان بوشهر سیاست دولت است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی شود.
وی یادآورشد:عقلانیت موجود در مدیریت استان بوشهر با نخبگی و پختگی استاندار، نمایندگان مردم درمجلس های خبرگان و شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه سرمایه ای برای توسعه استان است.
وزیراطلاعات درپاسخ به مطالبه مسئولان استان برای معیشت مرزنشینان گفت:ازنظر منطق اسلامی همه چیز برای مردم است الا آنجا که اسلام تابلوی ورود ممنوع زده برهمین اساس نباید عرصه برای مردم تنگ شود.
وی یادآور شد:از منظر قرآن همه امور برای مردم است حتی این مهم مشمول خود قرآن، پیامبر و امام نیز می شود برهمین اساس دریا نیز برای معیشت مردم و رسالت مسئولان فراهم کردن زمینه معیشت سالم برای آنان است.
علوی با بیان اینکه فلسفه آفرینش انسان در رنج بودن نیست گفت: ذهن هایی که زینت و لذت های حلال خداوند را برای مردم حرام می دانند خلاف رویه الهی عمل می کنند.
وی تصریح کرد: کار نظام و حکومت این است که بهره وری مردم را تنظیم کند و با حساب و کتاب تعالیم اسلام را در جامعه عملیاتی کند.
علوی تاکید کرد: رویکرد وزارت اطلاعات در همه نشستها از جمله شورای عالی امنیت ملی و دولت تلاش برای گشایش در کار مردم و تقویت پیوند بین حاکمیت و مردم است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در مرزها باعث ارتقای امنیت می شود گفت: امروز که ارزش و جایگاه دریا برای ما روشن شده است باید از آن استفاده کنیم.
علوی افزود: در این شرایط با استفاده از حضور جمعیت در سواحل از مناطق آزاد و بازارچه های مرزی حمایت و در این مسیرباید آفت ها را از بین برد نه اینکه برای حذف آفت صورت مساله را پاک کرد.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .