تبیان، دستیار زندگی
کمپانی ال جی اعلام کرده که در آینده ی نزدیک سرمایه گذاری گسترده ای را روی حوزه ی رباتیک انجام خواهد داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمایه گذاری ال جی در صنعت رباتیک و هوش مصنوعی

ال جی

کمپانی ال جی اعلام کرده که در آینده ی نزدیک سرمایه گذاری گسترده ای را روی حوزه ی رباتیک انجام خواهد داد. این کمپانی در نظر دارد تا با گسترش هر چه بیشتر هوش مصنوعی در آینده ماشین هایی را توسعه دهد که می توانند امور روزانه ی افراد را انجام دهند.

کمپانی کره ای ال جی روز گذشته اعلام کرد که در نظر دارد تا سرمایه گذاری گسترده ای را روی هوش مصنوعی و صنعت رباتیک انجام دهد. هدف از این کار دست یافتن به فناوری تولید روبات هایی است که قادر هستند در آینده امور روزانه ی انسان ها را انجام دهند.

ال جی اعلام کرده که بخش تولید لوازم خانگی این کمپانی در نظر دارد تا مقدمات ورود ال جی را به صنعت رباتیک فراهم کند. ال جی در نظر دارد تا از این طریق محصولاتی را تولید کند که بتوانند با لوازم خانگی تعامل داشته و امور روازانه را انجام دهد. از جمله ی این لوازم خانگی می توان به انواع ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و سیستم تهویه هوا اشاره کرد.

جو سیونگ جین، مدیر بخش لوازم خانگی ال جی در این خصوص می گوید: ما به شدت با سرمایه گذاری روی خانه های هوشمند، رباتیک و تولید لوازم خانگی هوشمند برای آینده سرمایه گذاری می کنیم.

پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی و ارتباط بی سیم این امکان را در اختیار تولیدکنندگان قرار داده تا گجت ها و لوازم خانگی هوشمندی را توسعه دهند که قادرند از طریق اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و وظایف پیچیده تری را انجام دهند.

اغلب کمپانی های پیشرو در گوشه گوشه ی جهان سرمایه گذاری عظیمی را روی هوش مصنوعی و رباتیک انجام داده اند. این موضوع و دست یافتن به تکنولوژی های جدید می توان راه حلی برای مشکلاتی نظیر افزایش جمعیت کهنسال باشد که رفته رفته گریبان جامعه ی بشری را می گیرد. برای مثال می توان به توسعه ی روبات هایی اشاره کرد که علاوه بر تهیه کردن غذا قادرند از افراد کهنسال نیز مراقبت کنند.

ال جی اطلاعاتی را در خصوص جزئیات سرمایه گذاری در این حوزه اعلام نکرده است، حال آنکه کره ای ها اعلام کرده اند که گزینه های مختلف را برای تولید طیف گسترده ای از محصولات بررسی می کنند. این گزینه ها شامل هوش مصنوعی در لوازم خانگی و همچنین خوردوهای هوشمند است.


منبع : زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .