تبیان، دستیار زندگی
آیا میدانید چطور فرزندتان را به ازدواج تشویق کنید؟به نظر شما جدا خوابیدن همسران چه معنایی دارد؟ آیا بهم خوردن نامزدی پایان زندگیست؟ چرا بعضی از افراد همیشه شاد هستند؟آیا مگس ها میتوانند مهمان باشند؟با ما همرا ه باشید تا پاسخ سوالات خود رو بیابید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شور زندگی در یک نگاه

آیا میدانید چطور فرزندتان را به ازدواج تشویق کنید؟به نظر شما جدا خوابیدن همسران چه معنایی دارد؟
آیا بهم خوردن نامزدی پایان زندگیست؟ چرا بعضی از افراد همیشه شاد هستند؟آیا مگس ها میتوانند مهمان باشند؟با ما همرا ه باشید تا پاسخ سوالات خود رو بیابید.

فرآوری:سارا سرکمری- گروه زندگی تبیان
خانواده

چطور فرزندتان را به ازدواج تشویق کنید؟
ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی هر فردی هست که اگر به درستی انجام شود می تواند زمینه ساز موفقیت های بعدی در جوانان باشد. نوع رفتاری که والدین با یکدیگر در منزل و در حضور فرزندانشان دارند می تواند در تصمیم گیری جوانان شان درباره ازدواج موثر باشد.

جدا خوابیدن همسران چه معنایی دارد؟
بعضی از زن و شوهرها شب هایی را تجربه می کنند که همسرشان ترجیح می دهد به جای خوابیدن کنار هم، روی کاناپه یا در اتاقی دیگر بخوابد. این قضیه برای شما چه معنایی دارد؟ آیا این جدایی شبانه را به معنای وجود یک اختلاف پنهان و مطلعی برای طلاق در نظر می گیرید یا معنای دیگری برای آن قائلید؟ 

بهم خوردن نامزدی
دوران عقد و نامزدی یکی از شیرین ترین دوران زندگی هر دختر و پسرس جوانی است. این دوران مرحله است برای شکل گیری و شروع یک زندگی، به این معنی که دختر و پسر در این دوران سعی در شناخت یکدیگر دارند و تصمیم می گیرند که آیا می توانند در ادامه مسیر زندگی در کنار هم باشند. خیلی از نامزدی ها به مرحله پایانی و ازدواج ختم می شود ولی در بعضی نامزدی ها دختر و پسر به این نتیجه می رسند که نمی توانند زندگی شاد و مسالمت آمیزی رادر کنار یکدیگر داشته باشند پس تصمیم میگیرند نامزدی خود را پایان دهند. دوران نامزدی دوران مهمی است و درست رفتار کردن و درست تصمیم گرفتن در این مرحله می تواند نقش به سزایی در خوشبختی آینده داشته باشد.

گزارشی از عرض یک زندگی زیبا
رو به روی مادر می نشینم و نگاهش می کنم، به آرامی گلاب را روی سنگ می ریزد و با آرامشی خاص مزار  را می شوید
 در حال و هوای خودش است و حضور مرا احساس نمیکند، لحظه ای لبخند می زند و لحظه ای قطره کوچک اشک از گونه هایش سرازیر می شود. هر هفته بدون هیچ وقفه ای سر ساعت سر مزار  پدر می آید، وقتی لباس می پوشد بادقت و وسواسی لباسهایش را انتخاب می کند که اگر کسی نداند فکر می کند به دیدار معشوقش می رود، البته فکر بیراهی هم نیست مادر هر هفته به دیدار معشوقش می آید و لحظات زیبایی را کنار پدر می گذراند.

مگس مهمان

در ایوون رو باز کردم تا لباس های خشک شده رو از روی بند بردارم، یه هو، یه خرمگس ناقلا از بالای سرم اومد تو خونه، چند دقیقه دنبالش دویدم و سعی کردم با دمپایی بزنم توی سرش، اما نشد که نشد، خوب به هر حال اون بال داشت و از من سریع تر بود!

چرا بعضی از افراد همیشه شاد هستند؟
آیا تا به حالا دقت کرده اید که بعضی افراد بدون توجه به مسائل و مشکلات، چقدر در سر زندگی و شاد بودن تواناهستند؟آیاد دقت کرده اید شادی آنها به سن و سال و امکاناتشان نیست،آنها تصمیم دارند شاد باشند و حتی شادی را تجسم کنند.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.