تبیان، دستیار زندگی
گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک پس از جمع بندی ارزیابی خود از مطالب منتشرشده در مجلات خردسال طی سال ۹۴، برای دومین سال متوالی ماهنامه قلک را به عنوان کیفی ترین نشریه خردسالان معرفی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلک به عنوان کیفی ترین مجله خردسال معرفی شد

گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک پس از جمع بندی ارزیابی خود از مطالب منتشرشده در مجلات خردسال طی سال ٩٤، برای دومین سال متوالی ماهنامه قلک را به عنوان کیفی ترین نشریه خردسالان معرفی کرد.

بخش ارتباطات تبیان

قلک

بر اساس گزارش سالیانه گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک، مجلات کودک دارای بیشترین نسبت مطالب برتر و انتخابی این گروه در کل محتوای منتشرشده نشریه بوده است.

گروه بررسی مجلات شورای کتاب کودک مهم ترین نهاد بخش غیردولتی است که نگاهی بی طرفانه به محتواهای تولیدشده در نشریات کودک و نوجوان دارد و ارزیابی مستمری از این نشریات صورت می دهد که نتایج آن در پایگاه خبری شورای کتاب کودک درج می شود.

ماهنامه قلک دارای بخش های داستان، شعر، سرگرمی، علمی و... است و موضوع اصلی این نشریه بهبود سبک اقتصادی زندگی کودکان در آینده است.

گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک هر ماه مطالب برتر نشریات در گروه های سنی مختلف را معرفی می کند که بر اساس گزارش اخیر منتشر شده توسط این شورا، ماهنامه قلک در سال گذشته دارای بیشترین نسبت محتوای برگزیده به کل مطالب انتشاریافته بوده است.  در بررسی های این گروه، 31.8 درصد مطالب ماهنامه قلک، 25.3 درصد از مطالب ماهنامه نبات کوچولو، 11.2 درصد مطالب سروش خردسالان و 17.1 درصد از مطالب ماهنامه رشد کودک، به عنوان مطالب برگزیده این شورا انتخاب شدند.

ماهنامه قلک برای کودکان 3 تا 7 سال به صورت ماهانه منتشر می شود و شهریورماه ٢٦امین شماره این مجله منتشر شده است.

ماهنامه قلک دارای بخش های داستان، شعر، سرگرمی، علمی و... است و موضوع اصلی این نشریه بهبود سبک اقتصادی زندگی کودکان در آینده است.

سال گذشته نیز ماهنامه قلک به عنوان نشریه دارای بیشترین مطالب کودک معرفی شده بود. علاقه مندان جهت اشتراک ماهنامه قلک می توانند به وب سایت qollak.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن های 88904882 و 88904616 تماس بگیرند.


منبع: همشهری آنلاین