تبیان، دستیار زندگی
No Root Cleaner اپلیکیشنی برای گوشی های اندروید است که به کمک آن می توانید گوشی خود را بهینه سازی کنید. با زوم اپ همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اپلیکیشن No Root Cleaner

بهینه سازی سرعت گوشی

no root cleaner

No Root Cleaner اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید گوشی خود را بهینه‌سازی کنید. با زوم اپ همراه باشید.

سرعت و عملکرد گوشی‌های اندرویدی معمولا بعد از مدتی استفاده، نسبت به روز اول کاهش پیدا می‌کند و تقریبا می‌توان گفت که تمام کاربران اندروید به این موضوع عادت کرده‌اند. خوشبختانه این موضوع با وجود آنکه یک امتیاز منفی برای اندروید محسوب می‌شود اما راه حل‌های مختلفی دارد که با یک جستجو در مارکت‌های موبایل می‌توانید با صدها اپلیکیشن مختلف که برای بهینه‌سازی گوشی منتشر شده‌اند رو‌به‌رو شوید. در این بین No Root Cleaner یکی از گزینه‌های خوب و مناسب برای این موضوع است که به صورت رایگان منتشر شده است و بدون نیاز به دسترسی روت می‌تواند فضای کش و رم گوشی را خالی کرده و سرعت گوشی را همانند روزهای ابتدایی سریع و بدون لگ کند.

استفاده از No Root Cleaner بسیار ساده است. در اولین اجرا مستقیما به مکان اصلی برنامه منتقل خواهید شد که فضای اشغال شده از رم گوشی را به شما نمایش می‌دهد. در پایین این بخش گزینه‌ی بزرگی با عنوان Boost خودنمایی می‌کند که با یک لمس روی آن می‌توانید به صورت خودکار فضای رم گوشی را پاکسازی کنید. طبیعتا با خالی‌تر شدن فضای رم اپلیکیشن‌های دیگر فضای بیشتری برای مانور در اختیار خواهند داشت و می‌توانند با سرعت بالاتری اجرا شده و دستورات شما را اجرا کنند. فضای کش گوشی نیز توسط این برنامه قابل پاکسازی کامل خواهد بود و می‌توانید فایل‌های بلااستفاده‌ای که توسط اپلیکیشن‌ها تولید شده‌اند را از گوشی حذف کنید و در نهایت با افزایش سرعت پردازش گوشی مواجه شوید.


منبع: زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .