تبیان، دستیار زندگی
نخستین همایش ملی ایران جوان به همت خانه شهریاران جوان شامگاه یکشنبه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین همایش ملی ایران جوان در تهران برگزار شد

نخستین همایش ملی ایران جوان به همت خانه شهریاران جوان شامگاه یکشنبه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد .

هومن بهلولی- روابط عمومی

اولین همایش ملی ایران جوان

به گزارش تبیان، این همایش با هدف تجلیل از برترین کارآفرینان عرصه های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد که نام اصلی این همایش «ایران من جوان بمان» است که به اختصار «ایران جوان» نامیده شده است.

حجت الاسلام برمایی اولین مهمانی بود که به روی صحنه آمد. حجت الاسلام محمد برمایی در همایش بزرگ ایران جوان گفت: «صرفا» ها ازدواج را محکوم به طلاق می کنند و موجب نارضایتی می شوند.

وی توضیح داد: ما نباید در ازدواج، خود ازدواج را فراموش کنیم. ازدواج با قید صرفا زیبایی، صرفا ثروت و... محکوم به شکست است.

این کارشناس با اشاره به اینکه سال اول ازدواج سال زیبایی محسوب می شود، تصریح کرد: با این حال شاهدیم که 30 درصد طلاق ها در سال اول اتفاق می افتد.

وی اضافه کرد: متاسفانه طلاق هم بسیار آسان شده و می توان گفت طلاق گرفتن به آسانی یک چشم بر هم زدن شده است. ما شاهدیم بیشتر طلاق ها در 5 سال اول اتفاق می افتد که این موضوع نیاز به ریشه یابی دارد.

حجت الاسلام برمایی تاکید کرد: این آمار طلاق یعنی حال عشق و انتخاب در کشور ما خوب نیست.

وی با اشاره به 4 مرحله شکل گیری زندگی درست گفت: آشنایی، انتخاب، ازدواج و امتداد چهار مرحله ای هستند که اگر درست صورت بگیرند باعث تداوم ازدواج می شوند.

در ادامه، عباس رضازاده؛ از هنرمندان کشور به اجرای برنامه های شاد و تقلید صدای خوانندگان کشور پرداخت.

سپس،  از بهادر کاووسی فر؛ یكی از كارآفرینان کشور که خانواده 64 نفری دارد و همچنین شادیار خدایاری، جوان روشندلی بود که با وجود نابینایی برای 100 نفر در زمینه فروش صنایع دستی اشتغال زایی کرده است، تجلیل به عمل آمد.

در ادامه،  از كارآفرینان نمونه در بخش های مختلف، با اهدای هدایای نفیسی توسط محمد ابویی؛ مدرعامل خانه شهریاران جوان قدردانی شد.

در خاتمه این همایش نیز، سالار عقیلی به همراه گروه نوازندگان خود به اجرای چند قطعه از آثار هنری خود پرداخت.

گفتنی است این همایش با هدف تجلیل از برترین کارآفرینان عرصه های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد که نام اصلی آن «ایران من جوان بمان» است که به اختصار «ایران جوان» نامیده شده است.