تبیان، دستیار زندگی
شد حضرت آیت‌الله  مصباح یزدی،  در مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلای بیت‌المقدس اراك گفت: عصاره مكتب امام صادق (ع) حفظ عزت شیعیان بوده است و پافشاری مسئولان بر حفظ عزت مردم ایران، باعث عقب‌نشین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پافشاری مسئولان بر حفظ عزت مردم ایران، باعث عقب‌نشینی اروپایی‌ها از مواضعشان شد

حضرت آیت‌الله  مصباح یزدی،  در مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مصلای بیت‌المقدس اراك گفت: عصاره مكتب امام صادق (ع) حفظ عزت شیعیان بوده است و پافشاری مسئولان بر حفظ عزت مردم ایران، باعث عقب‌نشینی اروپایی‌ها از مواضع خود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا،‌ آیت ‌الله محمد تقی مصباح یزدی دراین مراسم با اعلام این مطلب افزود: در آموزه‌های اسلامی، ائمه اطهار (ع) بارها بر حفظ عزت مومن در برابر غیر مسلمانان و كافران تاكید كرده‌اند و مسئولان كشور باید این امر مهم را در ارتباطات بین‌ المللی مدنظر داشته باشند.
وی اظهارداشت: در مسایل هسته‌ای كشور، حفظ عزت جامعه اسلامی از سوی نمایندگان مذاكره ‌كننده باعث شد تا مخالفان نظام اسلامی در مواضع خود عقب نشینی كنند.
مسئول موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: امروزه تنها مكتبی كه در برابر فرهنگ مصرفی و بی‌هویت غرب ایستاده، فرهنگ و مكتب اسلام‌است. غربی‌ها سعی دارند به هر وسیله‌ای این مانع را از برابر خود بردارند.
وی تصریح كرد: در برابر كسانی كه ایده آنان نابودی اسلام‌است نمی‌توان با خضوع رفتار كرد، زیرا با روح تشیع و آموزه‌های امام صادق(ع) سازگار نیست.
استاد حوزه علمیه قم رواج عقاید نادرست و انحرافی را در میان جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های غرب برای گریزان كردن این نسل از آموزه‌های اسلبامی دانست و اضافه كرد: با تقویت احساس مسئولیت در جوانان و نوجوانان، آنان در برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌شوند.