تبیان، دستیار زندگی
دفتر سخنگوی نیروی انتظامی در مورد اقدامات ناجا در خصوص برخورد با مانتوهای نامتعارف از اخطار به بیش از سه هزار واحد صنفی و پلمب بیش از 800 واحد صنفی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برخورد قاطع پلیس با فروشندگان البسه نامتعارف

پلمب بیش از 800 واحدصنفی

 پلمب

در تاریخ 22 تیر ماه سال جاری؛ موضوع ممنوعیت تولید مانتو های نامتعارف توسط رییس اتحادیه پوشاک شهر تهران، اعضاء هییت مدیره واماکن تهران بزرگ، مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفته و ممنوعیت تولید ، فروش و نمایش این گونه البسه و به ویژه مانتو به تمام واحد های صنفی ابلاغ شد.
مقرر شد یک هفته پس از ابلاغ مصوبه به اتحادیه پوشاک شهر تهران مبنی برجمع آوری البسه نامناسب از جمله مانتو های نا متعارف ،طی10 روز با کمک بازرسین اتحادیه ها ، طرح ، اجراشده و در نهایت مغازه وتولیدی متخلفین پلمب شوند.
براساس این گزارش ، در این راستا نیزمعاونت نظارت بر اماکن ناجا پیگیر حکم قضایی برای برخورد با تولید کنندگان و فروشندگان بوده و است، تهیه پیش نویس لایحه کشوری بین اماکن ناجا، با همکاری اماکن تهران بزرگ از دیگر اقدامات ناجا بود که پس از امضاء و توافق در شهر تهران قابل اجرا شده و به تمام استانها نیز اطلاع رسانی شد.
این طرح در سراسر استان ها اجرا شد و سه هزار و 627 واحد صنفی متخلف شناسایی، مورد تذکر قرار گرفته و برای آن ها اخطاریه صادر شد؛ از بین واحدهای مذکور 825 واحد به تذکرات توجهی نکرده و پلمب شدند.
قبل ازاین اقدام نیز پلیس اماکن تهران بزرگ در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به بازدید اماکن کرده و از یک هزار و 498 مورد بازدید، 406 فقره دارای اشکالاتی بودند که صورتجلسه و 206 اخطاریه برای پلمب صادر شده بود.




منبع: www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .