تبیان، دستیار زندگی
سیامک گلشیری از نگارش و انتشار آثار داستانی تازه ای خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب‌های تازه سیامک گلشیری

سیامک گلشیری از نگارش و انتشار آثار داستانی تازه‌ای خبر داد.

بخش کتاب وکتاب خوانی تبیان
title

این نویسنده که این روزها با نگارش رمانی بزرگسال در تم اجتماعی-جنایی دست به قلم است از دریافت مجوز نشر «داستان انتقام» در زمره رمان‌های تالیفی نوجوانانه‌اش خبر داد.

به گفته او، «داستان انتقام» رمانی اجتماعی و پرماجراست که در قالب رئال تالیف شده و درباره‌ چند نوجوان است که به خاطر انجام کاری، از امتحانات مدرسه محروم می‌شوند. این کتاب قرار است در انتشارات افق راهی بازار شود.

چاپ جدید رمان «مهمانی تلخ» گلشیری نیز در نشر چشمه راهی بازار خواهد شد. این رمان که ویژه بزرگسالان نوشته شده به ماجراهای افرادی در یک شب و در یک مهمانی کوچک می‌پردازد.

در معرفی این رمان عنوان شده است: رامین ارژنگ که استاد دانشگاه است روزی در اتوبان منتظر ماشین است که یکی از شاگردان قدیمش به نام تورج را می‌بیند. تورج از دانشگاه اخراج شده و یکی از عاملان اخراج نیز استاد ارژنگ بوده است. تورج توضیح می‌دهد که گذشته‌ها را فراموش کرده و اکنون زندگی خوب و مرفهی دارد و با دختر زیبایی به نام شیرین نیز ازدواج کرده و با اصرار از استاد می‌خواهد که همراه با همسرش فریماه آن شب را به باغ تورج و شیرین بروند.

این کتاب در سال 1380 نامزد دریافت جایزه مهرگان ادب شد.

همچنین «مجموعه داستان رژ قرمز» از دیگر نوشته‌های این نویسنده قرار است در نشر چشمه راهی بازار شود. این مجموعه 22 داستان کوتاه با تم اجتماعی را ویژه بزرگسالان شامل می‌شود.

سیامک گلشیری در حال حاضر با نگارش رمان بزرگسالانه‌ دیگری در تم اجتماعی-جنایی دست به قلم است. تاکنون 80 درصد کار نگارش این به اتمام رسیده و این نویسنده امیدوار است به زودی بتواند پرونده این رمان را ببندد.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .