تبیان، دستیار زندگی
عضو جبهه ایستادگی گفت: روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روحانی باید مشکلات اقتصادی را حل کند

عضو جبهه ایستادگی گفت: روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد.

بخش سیاست تبیان

روحانی، انتخابات، نتیجه انتخابات، انتخابات 96، حسن روحانی، اصلاح طلبان، مشکلات اقتصادی، فرهنگ، جبهه

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران ، ابوالقاسم رئوفیان عضو جبهه ایستادگی درخصوص انتظارات اصولگرایان از روحانی در مدت باقی مانده، گفت: دغدغه اصولگرایان دغدغه نظام و رهبری است.

وی در ادامه افزود: یخش اقتصادی و فرهنگی کشور امروز وضعیت نگران کننده ای دارد و مردم از مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری رنج می برند.

رئوفیان تصریح کرد: ایجاد فرصت های شغلی، مبارزه با قاچاق سامان دادن به فضای بازار، مدیریت بهینه مالی و پولی کشور و استفاده از اقتصاددانان خوبی که در ترکیب دولت هم وجود دارند از انتظارات اصولگرایان است.
روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد از این رو نمره قبولی پیدا خواهد کرد.

عضو جبهه ایستادگی اظهار داشت: اقتصاددانان موفقی در دولت  حضور دارند اما به دلایلی از آنها استفاده نمی شود. باید با استفاده از نظر و ایده آنها چرخه تولید و اقتصاد را فعال کرد اما در حال حاضر موانعی بر سر راه تولید است که  فضای تولید کشور را اذیت می کند.

رئوفیان بیان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در حرم امام خمینی (ره) مطرح کردند تعداد زیادی از مراکز تولید غیرفعال هستند و انتظار می رود که این مراکز فعالیتشان را آغاز کنند و ما در این مدت باقی مانده از دولت انتظار راه اندازی این مراکز تولیدی و ساماندهی فضاهای اقتصادی کشور و مبارزه با قاچاق را داریم.

وی در پایان در پایان نشان کرد: روحانی در مدت باقی مانده باید بتواند مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل و فصل کند تا توفیق نسبی به دست آورد از این رو نمره قبولی پیدا خواهد کرد و در پی آن قطعا در انتخابات96 مورد حمایت اصولگرایان هم قرار خواهد گرفت.
منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .