تبیان، دستیار زندگی
بخش کودک و نوجوان انتشارات دنیای اقتصاد (دارکوب) کتاب «آبنبات چوبی» نوشته کریستینه نوستلینگر را با ترجمه رویا رضوانی منتشر و روانه کتابفروشی ها کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

​فروش «آبنبات چوبی» در کتابفروشی‌ها

بخش کودک و نوجوان انتشارات دنیای اقتصاد (دارکوب) کتاب «آبنبات چوبی» نوشته کریستینه نوستلینگر را با ترجمه رویا رضوانی منتشر و روانه کتابفروشی‌ها کرد.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

بخش کودک و نوجوان انتشارات دنیای اقتصاد (دارکوب) کتاب «آبنبات چوبی» نوشته کریستینه نوستلینگر را با ترجمه رویا رضوانی برای کودکان گروه سنی «ج» منتشر کرده است.

این کتاب ماجرای پسرکی به نام ویکتور را بیان می‌کند که با اسمش مشکل دارد و دوست دارد همه او را آبنبات صدا کنند. آبنبات با مادر و خواهر و مادربزرگش در آپارتمانی کوچک زندگی می‌کند. او به معجزه آب‌نبات‌هایی که همیشه دم دست دارد، امیدوار است و فکر می‌کند می شود با این آبنبات‌های شیشه‌ای از هر هفت‌خوانی عبور کرد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «در مرغ‌فروشی، درست جلوی در، زنگوله‌ای آویزان بود که وقتی در را باز می کردی، صدا می داد. داخل مغازه یک ویترین شیشه‌ای بود که در آن جگر مرغ، دل و جگر اردک، گردن غاز و پای مرغ گذاشته بودند. پشت این ویترین، مردی ایستاده بود و روپوش سفیدی به تن داشت که رویش قطره‌های کوچک خون پشنگ شده بود. اگر یک چیز در دنیا بود که آبنبات تحملش را نداشت، لکه خون روی روپوش سفید بود. از بوی مرغ فروشی هم خیلی بدش می‌آمد و چنان توی صورتش خورد که نزدیک بود از پشت بیفتد زمین. نفسش را حبس کرد، نگاهش را انداخت پایین و گفت: «یه تخم‌مرغ بدین لطفا.» ...»
 
بخش کودک و نوجوان انتشارات دنیای اقتصاد (دارکوب) کتاب «آبنبات چوبی» را در قالب 112 صفحه مصور با شمارگان یک‌هزار و 100 نسخه، به بهای هشت هزار تومان منتشر کرده است.

منبع: ایبنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .