تبیان، دستیار زندگی
ست  مدیر حوزه علمیه قم  در حاشیه بازدید از نمایشگاه كتاب‌های اسلامی، اطلاع رسانی را گامی مثبت برای نشر فرهنگ اسلامی عنوان كرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاع‌رسانی گامی برای نشر فرهنگ اسلامی است

مدیر حوزه علمیه قم  در حاشیه بازدید از نمایشگاه كتاب‌های اسلامی، اطلاع رسانی را گامی مثبت برای نشر فرهنگ اسلامی عنوان كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری اطلاع رسانی را امری مهم و ضروری عنوان كرد و گفت: برای ترویج دستاورد‌های نشر در زمینه علوم اسلامی باید به امر اطلاع رسانی اهمیت داده و بنده معتقدم تبلیغات و اطلاع رسانی نیاز به سامانه‌ای دارد كه این امر در كشور ما بسیار كمرنگ است.
وی با دعوت از رسانه‌های ارتباط جمعی برای تبلیغ آثار اسلامی اضافه كرد: دست اندكاران چاپ و نشر می‌توانند با هماهنگی بیشتر با یكدیگر و بررسی راهكارهای مناسب به این مهم اهتمام ورزند.
مدیر حوزه علمیه قم مشغولیت‌های ذهنی و فكری جامعه و همچنین اطلاع رسانی نامناسب را از مهم‌ترین موانع موجود بر سر راه ترویج آثار اسلامی ارزیابی كرد و گفت: رسانه‌های گروهی به ویژه صدا و سیما و مطبوعات باید در كنار برنامه‌های خود، امر اطلاع رسانی در زمینه نشر آثار مكتوب اسلامی را مورد توجه قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری با ابراز تأسف از عدم تمایل مجموعه‌های فعال اسلامی به اطلاع‌رسانی محصولات و عملكرد خود تأكید كرد: در عرصه دین، تبلیغات آن‌گونه كه شایسته و لازم است مورد توجه مسئولین قرار نگرفته است.