تبیان، دستیار زندگی
سامانه ثبت و اعلان دروس اساتید محترم، امسال نیز با مختصری تغییرات شکلی نسبت به سال گذشته آماده ارائه خدمات به اساتید و طلاب می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دروس سال تحصیلی ٩٦-١٣٩٥

در سامانه اساتید نشست دوره‌ای اساتید و برخی دیگر از پایگاه‌ها

نشست اساتید

سامانه ثبت و اعلان دروس اساتید محترم، امسال نیز با مختصری تغییرات شکلی نسبت به سال گذشته آماده ارائه خدمات به اساتید و طلاب می‌باشد.

در این سامانه، همچون سال گذشته، علاوه بر امکان جست‌وجو و بازیابی دروس اساتید که تا کنون در این سامانه ثبت شده‌اند، امکان دسترسی به ساختار موضوعی دروس در منوی  درخت موضوعی درس‌ها  که آمار دروس ارائه شده به تفکیک موضوعات و همچنین دسترسی به تمامی موارد ارائه شده تا آن لحظه را در اختیار می‌گذارد و لیست مکانهای ارائه دروس به همراه آمار و امکان دسترسی به ریز دروس از طریق منوی لیست مکان‌ها در بالای صفحه، فراهم شده است. 
در منوی سبد دروس (جستجو در سامانه دروس اساتید)  نیز مانند گذشته می‌توان به اطلاعات دروس مورد نظر دسترسی پیدا کرد که این امر با امکانات جدیدتری که در نظر گرفته شده سهولت بیشتری پیدا کرده است.

در جست‌وجو، می‌توان دروس را با استفاده از نام، نام خانوادگی، پایه و درس، شماره همراه، وضعیت درس، مکان، ساعت کلاس به وقت اول مهر (که در سه مورد اخیر امکان انتخاب چند گزینه نیز وجود دارد) و تاریخ شروع محدود نمود و به عبارتی نتایج را الک کرد. همچنین میتوان تعداد نتایج نمایش داده شده در هر صفحه و ترتیب نمایش را نیز تنظیم نمود. سپس با کلیک بر روی دکمه جستجو نتیجه یافت شده به شما نمایش داده خواهد شد.
در مقابل هر درس ثبت شده اساتید، در کادر نتیجه جست‌وجو، مربعی با یک فلش مورب وجود دارد که با رفتن روی آن توضیح «جزئیات» ظاهر می‌شود و با کلیک بر روی آن، پنجره کوچک جدیدی باز شده و اطلاعات کامل‌تری از مشخصات استاد و درس ثبت شده نمایش داده خواهد شد. البته دروس ثبت شده، به تدریج کامل‌تر خواهد شد و دروس مربوط به مراجع معظم تقلید نیز در بخش مستقلی اطلاع‌رسانی خواهد شد، لذا امکان تغییرات در اطلاعات وارد شده وجود دارد و ثبت اطلاعات درس به معنای قطعی بودن آن نیست و در هر زمان، این تغییرات بصورت برخط (آنلاین)، قابل مشاهده است.

برنامه اعلان شده مجمع عالی حکمت اسلامی

جهت اطلاع از برنامه اعلان شده مجمع عالی حکمت اسلامی کلیک کنید


منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی نشست دوره‌ای اساتید و مجمع عالی حکمت اسلامی

تنظیم: محسن تهرانی - بخش حوزه علمیه تبیان