تبیان، دستیار زندگی
شهریار عباس آبادی : آثار برنامه ریزی بعد از سه سال در کشور خود را نشان داده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مردم را مایوس نکنید

شهریار عباس آبادی : آثار برنامه ریزی بعد از سه سال در کشور خود را نشان داده است.

بخش سیاست تبیان

دولت، حسن روحانی، دولت تدبیر و امید، سد سازی، عباس آبادی، دولت یازدهم، شورا، کشور، آخرین اخبار

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ شهریار عباس آبادی ، در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه که با حضور استاندار برگزار شد، دولت یازدهم را دولت اقدام و عمل و تدبیر و امید دانست و افزود: این دولت با صداقت، شفافیت و روشنگری بذر امید را در دل ملت ایران کاشته و امنیت و آرامش را در کشور حاکم کرده است.

مردم  به این نتیجه رسیده اند که دولت تدبیر و امید کارهای زیربنایی زیادی در کشور انجام داده است.

او احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی را یکی از نشانه های اعتقاد دولت تدبیر و امید به برنامه ریزی اداره کشور براساس برنامه دانست و گفت: آثار برنامه ریزی بعد از سه سال در کشور خود را نشان داده است.
او دولت تدبیر و امید را در زمینه سیاست خارجی، رفع تحریم و تهدید از سر کشور، توجه ویژه به حوزه سلامت، افزایش تولید و فروش نفت، افزایش رشد اقتصادی کشور، کاهش نرخ تورم و بسیاری از حوزه های دیگر موفق دانست و افزود: مردم هم به این نتیجه رسیده اند که دولت تدبیر و امید کارهای زیربنایی زیادی در کشور انجام داده است.
فرماندار صحنه در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پروژه های بزرگ در استان کرمانشاه به برکت دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در شهرستان صحنه نیز شاهد اجرای پروژه های بزرگی مانند ایران خودرو و ذوب آهن هستیم که بهره برداری از این پروژه ها منجر به رونق اقتصادی و رفع بیکاری در شهرستان می شود.
عباس آبادی بر توجه بیشتر سازمان ها و ادارات در رفع موانع و مشکلات کاری پروژه های در دست اجرا تاکید کرد و از مدیران بانک ها نیز خواست در تامین نقدینگی و سرمایه در گردش این واحدها نیز تلاش بیشتری کنند.
او تزریق اعتبار به دو سد در دست احداث قشلاق و جامیشان، اتمام بیمارستان معاون و رفع مشکلات مربوط به شهر جدید دینور را از جمله خواسته های مردم شهرستان صحنه ذکر کرد.
استاندار کرمانشاه امروز شنبه در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان صحنه از چند پروژه صنعتی، تولیدی و کشاورزی بازدید و سپس با خانواده شهدا دیدار و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .