تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن از حضور ۱۷۵ حافظ کل قرآن کریم عضو این مؤسسه از سراسر کشور در هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

۱۷۵ حافظ کل قرآن در آزمون «ترنم وحی» شرکت می کنند

آزمون «ترنم وحی»

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر، محمود کریمی معاون آموزش مؤسسه کشوری مهد قرآن از حضور ۱۷۵ حافظ کل قرآن کریم عضو این مؤسسه از سراسر کشور در هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن «ترنم وحی» خبر داد.

به گفته کریمی پس از اخذ دو مرحله آزمون شفاهی و کتبی از ۳۰۹ حافظ کل عضو در مهد قرآن استانها و شهرستانها با نظر هیئت داوران تعداد ۱۷۵ نفر با کسب حد نصاب نمره قبولی، جواز شرکت در مرحله کشوری آزمون هشتم «ترنم وحی» را دریافت نمودند.

بنابر این گزارش، از دفاتر مهد قرآن ۱۷ استان و ۲۴ شهرستان استانهای قزوین، یزد، مرکزی، زنجان(ابهر) به ترتیب بیشترین حافظ کل شرکت کننده را در آزمون دارا می باشند. همچنین حافظان کل استانهای کرمان ٓ خوزستان ٓ فارس ٓ قم ٓ سمنان ٓ تهران ٓ گیلان ٓ خراسان رضوی ٓ خراسان شمالی ٓ اصفهان (خوانسار و گلپایگان) در این رویداد بزرگ قرآنی کشور نیز حضور دارند.

به گفته کریمی پس از اخذ دو مرحله آزمون شفاهی و کتبی از 309 حافظ کل عضو در مهد قرآن استانها و شهرستانها با نظر هیئت داوران تعداد 175 نفر با کسب حد نصاب نمره قبولی، جواز شرکت در مرحله کشوری آزمون هشتم «ترنم وحی» را دریافت نمودند.

این گزارش حاکیست هشتمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم به همراه ترجمه و تدبر ویژه حافظان کل قرآن عضو مؤسسه کشوری مهد قرآن و همایش مدیران مهد قرآن «ترنم وحی» سراسر کشور به میزبانی سرزمین نخبگان دین و دانش شهرهای گلپایگان و خوانسار طی روزهای هفدهم تا نوزدهم شهریور ماه برگزار می شود.

شایان ذکر است همزمان با اعلام اسامی حافظان کل راه یافته به مرحله کشوری آزمون "ترنم وحی" پوستر هشتمین دوره آزمون سراسری ترنم وحی در اندازه ۵۰×۷۰ با طراحی هنرمندانه از فضاهای قرآنی و معنوی و به کارگیری اِلمان هایی از شجره طیبه، عظمت و پویایی قرآن کریم، رونمایی و برای نصب و اطلاع رسانی به دفاتر مهد قرآن ۲۴ استان و ۵۰ شهرستان ارسال گردید.


منبع:
خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .