تبیان، دستیار زندگی
این فیلتراسیون توسط واحد فناور هنر صنعت هرمزگان در مرکز رشد پذیرش شده که با طراحی و ساخت آن کمک می کند هوای آلوده محیط کار و زندگی را پس از تصفیه به حالت پاک برساند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساخت دستگاه فیلتراسیون و تصفیه هوا

دستگاه فیلتراسیون و تصفیه هوا در پارک فناوری هرمزگان ساخته شد

دستگاه فیلتراسیون

پویان ادیبی دراین خصوص اظهارداشت : این فیلتراسیون توسط واحد فناور هنر صنعت هرمزگان در مرکز رشد پذیرش شده که با طراحی و ساخت آن کمک می کند هوای آلوده محیط کار و زندگی را پس از تصفیه به حالت پاک برساند.
وی تنفس را یکی از جلوه های حیات دانست و گفت: این فیلتراسیون هوا به خوبی کار خود را در هوای آلوده انجام می دهد.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان ابراز امیدواری کرد: با ورود این محصول به بازار بتوان ضمن کاهش هزینه های تصفیه هوا ، زمینه سلامتی افراد در محیط های آلوده را فراهم آورد.
مدیرعامل واحد فناور هنر صنعت هرمزگان در توضیح محصول خود گفت : محیط اطراف را انواع ویروس ها ، گرد و غبار، دود و سایر آلاینده ها احاطه کرده که وجود مقداری از آنها امری عادی است اما افزون تر از آن سلامت و حیات انسان ها را به خطر می اندازد.
وحید منصوری گفت : برای جلوگیری از بروز جنین شرایط خطرناکی باید از ابزارهای لازم از جمله دستگاه های تصفیه و فیلتراسیون هوا بهره جست.
مدیرعامل واحد فناور هنر صنعت هرمزگان ابراز داشت: هوا نیز به مانند آب برای شرب نیازمند طی مراحلی جهت تصفیه و استنشاق است از این رو دستگاهی ساخته شده که این کار را به راحتی و با کمترین هزینه انجام می دهد.
منصوری افزود : پژوهش ها نشان می دهد مکان های بسته دو تا 10 برابر بیشتر در معرض خطرهای ناشی از آلاینده های هوا قرار دارند.
وی اشاره کرد : دستگاه های تصفیه هوا بسته به نوع آلاینده ، مکان ، نوع ، اهمیت ، شدت استفاده ، انتظار مصرف کننده و بهره بردار مجهز به همه و یا حداقل سه یا چهار عدد از مهمترین اقلام برای تصفیه و فیلتراسیون هوا می باشند.
مدیرعامل واحد فناور هنر صنعت هرمزگان ، فیلترهای مورد استفاده در این دستگاه را فیلتر پیش تصفیه ،کربن فعال ، یونایزر ذکر کرد که می توانند قسمت عمده ای از آلاینده ها را با کمترین هزینه و بالاترین راندمان مرتفع سازند.
به گفته وی ، دستگاه های تصفیه هوا باید از کیفیت ، کارایی ، استحکام ، دوام و ایمنی بالا برخوردار باشند.


منبع: www.irna.ir
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .