تبیان، دستیار زندگی
ست حضرت آیت الله نوری همدانی  در دیدار گروهی از احزاب عراق شناسایی سیاست اسلامی و سیاست شیطانی را از ابزار مبارزه با استكبار دانستند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حضرت آیت الله   نوری همدان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شناخت سیاست اسلامی و سیاست شیطانی راهكار مبارزه با استكبار است

حضرت آیت الله نوری همدانی  در دیدار گروهی از احزاب عراق شناسایی سیاست اسلامی و سیاست شیطانی را از ابزار مبارزه با استكبار دانستند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، حضرت آیت الله   نوری همدانی در این دیدار با اظهار خرسندی از موفقیت و شركت گسترده مردم عراق در انتخابات اخیر، راهكار ادامه موفقیت ایشان را شناخت سیاست‌ اسلامی سیاست و شیطانی عنوان كردند.
این مرجع تقلید سیاست اسلامی را اجرای عدالت و مبارزه با مستكبرین بر شمردند و افزودند: حضرت امام خمینی (ره) سیاست خود را بر پایه این دو محور پایه‌ریزی كردند؛ شما هم با مد نظر قرار دادن این دو مهم ان شاء الله عراق را از وجود اشغالگران امریكایی پاك خواهید كرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی وظیفه مسلمانان را در برابر سیاست اسلام، پیروی و اطاعت از آن و در برابر سیاست شیطان مبارزه و ریشه كن كردن آن عنوان كردند.
ایشان در پایان با اشاره به ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به ذكر مشكلات شیعیان و آزار دشمنان در دوره منصور عباسی پرداختند و اظهار داشتند: منصور دوانیقی عده زیادی از علویان و شیعیان امام صادق (ع) را سر برید و شكنجه داد و پایه‌های كاخ حكومت خود را بر بدن‌های بی‌سر مؤمنین استوار ساخت.