تبیان، دستیار زندگی
ود  نمایشگاه بین‌المللی «قرآن و عترت» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای «صفار هرندی»  ۱۳ آذرماه جاری در قم آغاز به كار خواهد كرد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از ایكنا، حضرت حجت‌الاسلام والمسلم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت در قم افتتاح می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی «قرآن و عترت» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای «صفار هرندی»  ۱۳ آذرماه جاری در قم آغاز به كار خواهد كرد.
به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از ایكنا، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جواد نورموسوی» معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ضمن اعلام این خبر تصریح كرد: نمایشگاه بین‌المللی «قرآن و عترت» در حاشیه سومین جشنواره فرهنگی هنری حضرت امام رضا (ع) با عنوان «دهه كرامت» از روز یكشنبه، ۱۳ آذرماه جاری در قم افتتاح می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه می‌یابد.
وی بخش هنری، اطلاع رسانی، نرم افزار و تازه‌های كتاب در حوزه قرآن و عترت را از بخش‌های مختلف این نمایشگاه قرآن عنوان كرد.
نورموسوی از كشورهای آلمان، تونس، فرانسه، آمریكا، روسیه، سویس، مالزی، چین، ژاپن، امارات، عربستان، كویت و عمان به عنوان كشورهای شركت كننده در این نمایشگاه نام برد.
رییس دبیرخانه كانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ادامه افزود: برپایی نشست‌های تخصصی و كارگاه‌های آموزشی بخش بانوان و كانون كودكان و نوجوانان از بخش‌های جدید این نمایشگاه است.
نورموسوی تصریح كرد: آثار این نمایشگاه در قالب دو بخش كلی «عرضه» و «نمایش» برپا می‌شود و علاقه‌مندان به آثار هنری و قرآنی می‌توانند برای تهیه این آثار به بخش عرضه نمایشگاه مراجعه كنند.
معاون فرهنگی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان یادآور شد: جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) با عنوان «دهه كرامت» همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در قم آغاز به كار می‌كند و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا (ع) نیز به كار خود خاتمه خواهد داد.