تبیان، دستیار زندگی
مسابقه قصه نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه قصه نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان

مسابقه قصه نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان برگزار می شود.

بخش هنری تبیان

مسابقه قصه‌نویسی و تصویرسازی

ماهنامه «صنعت و انرژی» اعلام کرده برای رسیدن به اهداف توسعه و سلامت پایدار اولین  مسابقه قصه نویسی و تصویرسازی با موضوع سرطان را در چهار محور «سرطان و صنعت»، «سرطان و آلاینده های محیط زیست»، «پیشگیری از سرطان» و «راه های درمان سرطان» برگزار می  کند.

در بخشی از این فراخوان آمده است: «کتاب، قصه و تصویر بخش مهمی از آموخته های هر فرد را تشکیل می دهد که می تواند از زمان کودکی تا بزرگسالی مرتباً سبک زندگی او را مورد تأثیر قرار دهد. متاسفانه قصه هایی با مضامین آموزشی - اعم از بلند و کوتاه - بسیار محدود است و جزوات عملی غالب ترین سهم آموزش افراد را در شرایط فعلی به خود اختصاص داده است. لذا بر آن شدیم تا فراخوان قصه نویسی یا تصویر سازی را اعلام کنیم با این امید که خالق اثر با بهره گیری از مفاهیم علمی در حوزه های مورد نظر بتواند خواننده را با داستان همراه کند و در بستر داستان، مطالب مورد نظر را آموزش دهد. همچنین تصویرگر با خلق پوستری مناسب چه به صورت آموزشی چه به شکل انتقادی، تاثیر صنعت در شیوع سرطان، نقش آلاینده های محیط زیست در ابتلا به سرطان، راه های پیشگیری و درمان سرطان را به بهترین شکل ممکن منتقل کند. قصه ها و تصاویر خلق شده به صورت ماندگار برای جامعه منبع خیر خواهد شد و قطعا با همدلی اهالی هنر در این حوزه، بازخورد مناسبی را از توجه به مسائل بهداشتی شاهد خواهیم بود.»

بر اساس این خبر، مهلت ارسال آثار آثار برای شرکت در این مسابقه 30 آبان ماه و اعلام نتایج آن در 30 آذرماه سال جاری خواهد بود.

ثبت نام علاقه مندان برای مشارکت در این حرکت علمی هنری در آدرس http://www.festivart.ir الزامی است. دبیرخانه مسابقه قصه نویسی وتصویرسازی با موضوع سرطان در بوشهر - دواس- بلوار شهدای خلیج فارس- نبش سه راه دانشگاه  ? مجتمع پژوهشی گلشن دانش واقع است. همچنین شماره های 09171711731 و 09173713488 برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.


منبع: ایسنا