تبیان، دستیار زندگی
لی آیین تشرف به‌ اسلام یك بانوی جوان ژاپنی عصر جمعه توسط امام ‌جمعه بندرانزلی اجرا شد. خانم یوكا تاكاهاشی پس از بیان شهادتین و اظهار اعتقاد به ائمه اطهار و ابراز احساس ارادت خود به اهل بیت (ع) نام فاطمه را برای خود برگزید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشرف یک بانوی ژاپنی به اسلام در بندر انزلی

آیین تشرف به‌ اسلام یك بانوی جوان ژاپنی عصر جمعه توسط امام ‌جمعه بندرانزلی اجرا شد.

خانم یوكا تاكاهاشی پس از بیان شهادتین و اظهار اعتقاد به ائمه اطهار و ابراز احساس ارادت خود به اهل بیت (ع) نام فاطمه را برای خود برگزید و به عقد یك جوان ایرانی بنام حسین نوری درآمد.

سید محمد میرتبار امام جمعه انزلی با اجرای تشریفات القاء مبانی و معتقدات دین اسلام و ضروریات دین ، زمینه تشرف این بانوی‪۲۴ساله ژاپنی به اسلام را فراهم كرد.

این بانو تازه مسلمان ژاپنی كه در كره جنوبی در حال تحصیل است ، پس از آشنایی با یك جوان مسلمان ایرانی و ایمان به دین اسلام برای اجرای مراسم تشرف به اسلام و اجرای شرایط عقد اسلامی به انزلی سفر كرده ‌است.

سنت اسلامی صیغه (عقد موقت) به مدت چهار ماه در مورد این بانو با حسین نوری جوان ایرانی منعقد شد تا مراحل قانونی و اسلامی عقد دائم طی شود.

خانم تاكاهاشی ساكن یوكای ژاپن كه قبل از این بودائیسمبوده‌است ، در مورد گرویدن به اسلام ،اظهارداشت كه با احكام و ضروریات اولیه اسلام از جمله نماز آشنا شده‌است.

امام جمعه انزلی دراین مراسم یك جلد قرآن كریم و یك شیشه عطر مكه معظمه به عروس خانم تازه مسلمان اهداء كرد.