تبیان، دستیار زندگی
ست   معاونت امور روحانیون کاروان های حج بعثه مقام معظم رهبری گفت: محور فعالیت های فرهنگی دفتر بعثه بر ارتباط قرآن قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان حضرت  حجت الاسلام و المسلمین عرب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محور فعالیت بعثه مقام معظم رهبری ارتباط قرآن و سنت است

معاونت امور روحانیون کاروان های حج بعثه مقام معظم رهبری گفت: محور فعالیت های فرهنگی دفتر بعثه بر ارتباط قرآن قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان حضرت  حجت الاسلام و المسلمین عرب در جمع خواهران مبلغه سراسر کشور خلوص نیت را عامل قبولی اعمال عنوان کرد و افزود: شما با نیت و سعه صدر می توانید تاثیر زیادی در روحیه و بهتر انجام شدن اعمال آنان داشته باشید.
وی تصریح کرد: بعثه مقام معظم رهبری در رابطه با اطلاع رسانی به زائران گام های موثری را برداشته است و با راه اندازی سایت و وجود چهار صد کتاب در رابطه با حج در این است سایت همچنین انتشار نشریه اختصاصی صفا در این مسیر فعال بوده و در نظر دارد نشریه اختصاصی هاجر، ویژه بانوان را نیز در سال جاری متشر كند.
حضرت حجت الاسلام و المسلمین عرب در ادامه از خواهران مبلغه و معینه کاروان ها خواست تا آسیب ها را شناسایی کرده و با ارائه راه حل برنامه های کامل و جامعی برای زائران تدارک دیده شود.
وی در پایان وظایف خواهران مبلغه را پاسخگویی به نیاز های دینی و اجرایی در راستای مناسک و اعمال حج دانست و افزود: برگزاری جلسات قبل از سفر، تعامل سازنده با زائران و حسن خلق و معاشرت، رعایت شئون و مقتضیات، تنظیم برنامه ها و سازماندهی بخش خوهران، توجیه اماکن حرمین شریفین، رعایت سیاست های بعثه و تلاش در جهت توسعه معنویت در بین بانوان را از جمله وظایغ خواهران عنوان کرد.
خاطر نشان می شود سخنرانی حجت الاسلام فلاح زاده در خصوص احکام حج و میزگرد خواهران مبلغه از دیگر برنامه های این همایش بود.