تبیان، دستیار زندگی
ست  فرمانده و اعضای شورای فرماندهی سپاه منطقه اصفهان ، با آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه در استان واما م جمعه اصفهان دیدار كردند . به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان به مناسبت  هفته بسیج ، ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسیج به معنای خود مردم و همه مردم است

فرمانده و اعضای شورای فرماندهی سپاه منطقه اصفهان ، با آیت الله طبا طبا یی نماینده ولی فقیه در استان واما م جمعه اصفهان دیدار كردند .

به گزارش خبر گزاری تبیان به نقل از  شبستان به مناسبت  هفته بسیج ، فرمانده و اعضای شورای سپاه منطقه اصفهان با آیت الله طباطبا یی دیدار كردند .
حضرت آیت الله طباطبا یی در این دیدار ضمن تبریك هفته بسیج و تقدیر از فعالیت های بسیجیان و پاسداران در برهه های زمانی مختلف در كشور ، فرمان بسیج توسط امام خمینی (ره) را یكی از الهامات الهی به ایشان دانست و گفت : بسیج به معنای خود مردم و همه مردم اعم از زن و مرد ، پیر و جوان و همه صنفهاست كه آماده خدمت و دفاع فكری ، فیزیكی و علمی است .
امام جمعه اصفهان آگاهی دادن و آموزش مسائل فرهنگی ، سیاسی ، دینی و اجتماعی به مردم و جوانان را یكی از كارهای اساسی بسیج خواند وافزود : بسیج یك ارگان دولتی نیست و باید بسیجیان با كمك مردم و با آگاهی دادن ، مردم جامعه را رشد دهند وب سیجی واقعی كسی است كه كمر همت را برای خدمت و دفاع از اسلام بسته است و این روحیه و آمادگی را حفظ و در بین بسیجیان رواج دهد.
در پایان این دیدار نماینده ولی فقیه در استان خواستار اولویت دادن آموزشهای دینی و اعتقادی و هدایت فكری جوانان را یكی دیگر از نعمتهای خداوند به بسیج دانست و گفت : والاترین كار در بسیج ، جذب وهد ایت جوانان است .
در ابتدای این دیدار ، سردار حیدری فرمانده سپاه منطقه اصفهان ، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در سال گذشته و برنامه های آتی بسیج استان ، برنامه های هفته بسیج را تشریح كرد.