تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: بسیجیان باید آماده دفاع نظام اسلامی و مرزهای كشور باشند. به گزارش خبرنگار تبیان از خبرگزاری ایرنا ایشان در دیدار خواهران بسیجی از استانهای ساری،تهران و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسیجیان همیشه باید آماده دفاع از نظام اسلامی باشند


حضرت آیت‌الله العظمی مكارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: بسیجیان باید آماده دفاع نظام اسلامی و مرزهای كشور باشند.
به گزارش خبرنگار تبیان از خبرگزاری ایرنا ایشان در دیدار خواهران بسیجی از استانهای ساری،تهران و قزوین افزود: تا زمانی كه ما این نیروهای بسیجی جوان را داریم هیچ وقت نباید از دشمنان هراس داشته باشیم ، ولی هرگاه این توان را از دست دادیم برای‌كشور مصیبت خواهد بود.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی افزودند : بسیجیان امروز می‌توانند دور تمام مرزهای كشور حلقه‌انسانی بزنند و این مساله مایه‌افتخار ملت ایران می‌باشد. وی افزود: عزم و اراده قوی مردم ایران اسلامی باعث شده كه دشمنان خود بین  و بی‌منطق دنیا دربرابر عزم و اراده ملت عقب نشینی كنند.
در ادامه ایشان فرمودند : پاسخ بی‌منطقی را نمی‌توان تنها با منطق داد بلكه باید خود را در برابر زورگوییهای آنان آماده كنیم. وی تصریح كرد: در شرایط فعلی اگر جوانان بسیجی ما وارد میدان مقاومت نمی‌شدند و عزم و اراده دولت و ملت نبود، دشمنان در مسایل هسته‌ای عقب‌نشینی نمی‌كردند.  وقتی دشمنان قدرت جوانان ایرانی را مشاهده كردند، امروز راه مذاكره را در پیش كشیدند و از ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت خودداری كردند.