تبیان، دستیار زندگی
ن- تهران عنوان ششمی تیم ایران با پیروزی در برابر آلمان قطعی شد درادامه برگزاری هشتمین روز از مسابقات والیبال جوانان جهان، تیم ملی ایران توانست با پیروزی مقابل تیم ملی آلمان، عنوان ششمی خود را قطعی كند. به گزارش خبرگزاری دانشج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات والیبال جوانان جهان- تهران

عنوان ششمی تیم ایران با پیروزی در برابر آلمان قطعی شد

درادامه برگزاری هشتمین روز از مسابقات والیبال جوانان جهان، تیم ملی ایران توانست با پیروزی مقابل تیم ملی آلمان، عنوان ششمی خود را قطعی كند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا)، تیم ایران در یك بازی پرافت و خیز در برابرآلمان توانست این تیم را با حساب 3 بر2 با نتایج 25 بر22، 23 بر25، 25 بر21،20 بر 25 و 15 بر 12 از پیش روی برداشته و برای كسب عنوان پنجم یا ششمی به مصاف تیم ملی روسیه برود.

تیم بلغارستان نیز پیش از این بازی با نتیجه سه بر یك و با حساب 21 بر 25، 27 بر 25، 20 بر 25 و 25 بر 21 بازی را به تیم لهستان واگذار كرد و به این ترتیب تیم لهستان هم اكنون یكی از فینالیست هاست.

در پایان دیدار تیم های ایران و آلمان، فرانس اشمیت بازرس فدراسیون جهانی والیبال گفت: از پیشرفت فعلی والیبال ایران بسیار خشنود هستیم، این در حالی است كه تیم های مصر و هند نیز در كنار تیم ایران توانسته اند در مقایسه با تیم های اروپایی به پیشرفت قابل توجهی دست یابند.

اشمیت گفت: تیم های آسیایی قطعا می توانند همانند تیم كره و ژاپن خود را به سطح جهانی برسانند و با تیم های اروپایی و آمریكایی مقابله نمایند.

وی در پایان افزود: با توجه به سطح پیشرفت والیبال آسیا، ایران و دیگر كشورهای آسیایی می توانند طی سالهای آینده میزبانی مسابقات جهانی را داشته باشند.