تبیان، دستیار زندگی
ست  عضو مجلس اعلاى انقلاب اسلامى کشور عراق، انتخابات آینده را مهم دانست و افزود: همگان باید در انتخابات شركت و نمایندگان خود را انتخاب كنند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت  حجت الاس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخابات آینده آخرین شلیك مردم عراق به تروریست‌هاست

عضو مجلس اعلاى انقلاب اسلامى کشور عراق، انتخابات آینده را مهم دانست و افزود: همگان باید در انتخابات شركت و نمایندگان خود را انتخاب كنند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا حضرت  حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچى گفت: انتخابات آینده عراق آخرین شلیك مردم به تروریست‌هاست. وى افزود: همگان باید در انتخابات آینده شركت و نمایندگان خود را انتخاب كنند. وى ادامه داد: كسى نامزد خود را از میان بعثى‌ها انتخاب نكند.
امام جمعه نجف با اشاره به نقش مرجعیت در انتخابات گفت: مرجعیت راه درست را به مردم نشان داد. وى افزود: شیعیان باید در انتخابات آینده پیروز شوند و از آنچه كه بدست آورده‌اند پاسدارى كنند. وى ادامه داد: سنى‌ها نباید از پیروزى شیعه هراسى به دل راه دهند.
عضو مجلس اعلاى انقلاب اسلامى عراق با اشاره به كنفرانس آشتى ملى در قاهره گفت: كنفرانس آشتى ملى باید تروریست‌ها را محكوم و از مشاركت بعثى ها جلوگیرى كند.
شایان ذكر است چند روز پیش كنفرانس آشتى ملى در قاهره برپا شد تا میان گروه‌هاى سیاسى و نژادى در عراق یك‌پارچگى ایجاد كند.