تبیان، دستیار زندگی
ست   اولین نكوداشت پژوهشگران برگزیده مركز جهانی علوم اسلامی در قم برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباسی معاون پژوهشی مركز جهانی علوم اسلامی در مراسم نكوداشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مركز جهانی علوم اسلامی وارث حوزه های مختلف شیعه در طول زمان است

اولین نكوداشت پژوهشگران برگزیده مركز جهانی علوم اسلامی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین عباسی معاون پژوهشی مركز جهانی علوم اسلامی در مراسم نكوداشت برگزیدگان مركز جهانی علوم اسلامی گفت: توجه به امر پژوهش در حوزه علوم انسانی جایگاه برجسته ای دارد و در كشور های توسعه یافته توجه خاصی به مسائل تربیتی معطوف شده است.
وی افزود: مترجمان و نویسندگان این مركز توانایهای گوناگونی دارند كه باید قدر آنها را دانست ولی نباید به داشته هایمان اكتفا كنیم.
حجت الاسلام عباسی تصریح كرد: با توجه به كیفیت و كمیت بی نظیر كه مركز به آن دست یافته است، این مركز وارث حوزه های مختلف شیعه در طول زمان است.
معاون پژوهشی مركز حهانی علوم اسلامی گفت: در صورتی كه خود پژوهش و تحقیق داشته باشیم حتی با وجودیكه جدیدترین یافته های را تدریس كنیم باز مصرف كننده خواهیم بود و رفع این مشكل نیاز به سرمایه گذاری های كلان دارد و سزاوار است كه توجه وسعت بیشتری به آن معطوف شود.
شایان ذكر است در پایان مراسم از 21 پژوهشگر برگزیده در حوزه های مختلف دینی از كشور های افغانستان ، عراق، تركیه، آذربایجان، لبنان، كنیا، اندونزی، هندوستان،آرژانتین و چند كشور دیگر تقدیر شد.