تبیان، دستیار زندگی
ست نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت : دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، حق مسلم ملت ایران‌است و برای رسیدن به آن، پافشاری و استقامت خواهیم كرد. آیت‌ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت : دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، حق مسلم ملت ایران‌است و برای رسیدن به آن، پافشاری و استقامت خواهیم كرد.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز كه در مصلای مهدیه این شهر برگزار شد، افزود: تاكنون از استقامت و پافشاری خود در برابر دولتهایی كه نمی‌خواهند ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دست یابد، نتایج بسیار خوبی گرفته‌ایم. موسوی جزایری گفت: هدف اساسی جمهوری اسلامی ایران، دستیابی به این انرژی به دست توانای متخصصین ایرانی است.

نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر كشور اشاره كرد و گفت: همانطور كه مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید رییس جمهور را در رسیدن به اهداف عالی خود كه همان پیاده كردن عدالت اجتماعی و اسلامی است، یاری رسانند. موسوی جزایری به نقل از مقام معظم‌رهبری بیان‌داشت: هیچ رییس جمهوری بدون همیاری و مشاركت مردم نمی‌تواند به اهداف خود در پیشرفت و تعالی كشور دست یابد. خطیب جمعه اهواز همچنین گفت: مردم خوزستان از آقای احمدی نژاد دعوت می كنند تا هرچه زودتر به استان ما نیز سفری داشته باشند.

وی ادامه‌داد: دورنمای خوزستان از نظر مردم ایران از لحاظ اقتصادی بسیار پررنگ است درحالی كه طی هشت سال جنگ تحمیلی، خسارات بسیار زیادی به استان وارد شده است. موسوی جزایری گفت: ما از رییس جمهور می‌خواهیم تا با سفر خود به خوزستان مشكلات مردم این استان را از نزدیك ببینند تا بتوانند متوجه ابعاد قضیه شوند.