تبیان، دستیار زندگی
فت   حال عمومی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی به لطف الهی رو به بهبودی میباشد  و به زودی ایشان از بیمارستان  مرخص می‌شوند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مدیر داخلی مؤسسه آل البیت (ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کسالت رییس دفتر حضرت آیت الله العظمی سیستانی دامت برکاته در ایران بهبودی یافت

حال عمومی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی به لطف الهی رو به بهبودی میباشد  و به زودی ایشان از بیمارستان  مرخص می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا مدیر داخلی مؤسسه آل البیت (ع)  با اعلام این مطلب اظهار داشت: بحمدالله حال عمومی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی رو به بهبود است و پزشكان معالج اعلام كرده‌اند به احتمال قوی وی تا روز شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.
حضرت حجت‌الاسلام جواهری با تشكر از كسانی كه تاكنون ابراز محبت كرده و جویای حال ایشان تانی در ایران بوده‌اند خاطرنشان ساخت: از هنگامی كه خبر بستری شدن حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی منتشر شد، علما، بزرگان و ارادتمندان به روحانیت از ایران و سراسر جهان اسلام به صورت حضوری یا تلفنی جویای حال وی بوده و نگرانی خود را از این حادثه پیش آمده اعلام كردند.
شایان ذكر است حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی داماد و رییس دفتر حضرت  آیت الله العظمی سیستانی در ایران می‌باشد که هفته گذشته به علت عارضه سكته مغزی در بیمارستان حضرت  آیت الله گلپایگانی (ره) قم بستری شد.