تبیان، دستیار زندگی
ید   رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) روز چهارشنبه در دیدار گروهی از فرماندهان سپاه سراسر كشور، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت دكتر احمدی نژاد گفت: باید از تشكیك در ناكارآمدی دولت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدر تشكیل دولت اسلامی را بدانید

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) روز چهارشنبه در دیدار گروهی از فرماندهان سپاه سراسر كشور، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت دكتر احمدی نژاد گفت: باید از تشكیك در ناكارآمدی دولت كه توسط دشمنان دامن زده می‌شود جلوگیری گردد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از  رسا، آیت الله مصباح یزدی امروز در این دیدار با اشاره به روی كار آمدن دولتی اسلامی و انقلابی اظهار داشت: در این دوران كه نغمه‌های الهی و شور دینی زنده شده است و پس از سال‌های طولانی كه شاهد كمرنگ شدن ارزش‌ها بودیم، دولتی ارزشی تشكیل شده است؛ از این رو باید قدر آن را بدانیم.
وی سخنان رهبر معظم انقلاب را در دیدار كارگزاران نظام مد نظر قرار داده و خاطر نشان ساخت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب كه حمایت بی‌دریغی از دولت داشتند، باید وظیفه خود بدانیم تا از تشكیك در ناكارآمدی دولت كه توسط دشمنان دامن زده می‌شود جلوگیری شود.
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تشكیل دولت جدید را یك نعمت الهی دانست و اظهار داشت: اگر شكر این نعمت الهی كه به ما داده شده است خوب به جای آورده شود، بر اساس وعده الهی خداوند این نعمت را افزون خواهد كرد.
استاد حوزه علمیه قم در ادامه ایجاد شبهه در ذهن جوانان و مشغول كردن آنها به كارهای بیهوده را از تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن ایمان ارزیابی كرد و خطاب به پاسداران افزود: یكی از راه‌های تضعیف ایمان به وجود آوردن تشكیك در ذهن افراد است؛ از این رو اگر شبهه‌ای ایجاد شد باید بلافاصله در صدد رفع آن باشید.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ایمان را سرمایه و هستی ملت ایران را برشمرد و تأكید كرد: ایمان، سرمایه گذشتگان ما و آینده این كشور است. همه چیز ما به ایمان بستگی دارد. ولی متأسفانه عده‌ای با سخنرانی‌ها و مقالات خود به دنبال از بین بردن ایمان جوانان هستند.
آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: اگر در برابر این شبهات ایستادگی نكنیم، كار به جایی خواهد رسید كه دیگر از ایمان در كشور خبری نخواهد بود. آن وقت است كه بهترین طعمه برای دشمنان خواهیم بود.