تبیان، دستیار زندگی
ست حضرت حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی  در جمع ناشران و مولفان نماز گفت: کتاب های چاپ شده در حوزه نماز پاسخگوی نیاز جوانان نیست. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان   این محقق و مولف کشو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب های چاپ شده در حوزه نماز پاسخگوی نیازجوانان نیست

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی  در جمع ناشران و مولفان نماز گفت: کتاب های چاپ شده در حوزه نماز پاسخگوی نیاز جوانان نیست.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان   این محقق و مولف کشور افزود: مخاطبان ما دو دسته اند، دسته اول که در خانواده های متدین و مذهبی تربیت شده اند و اغلب مخاطبان کتاب های مذهبی هم هستند اما دسته دوم کسانی هستند که از دین و مذهب دور افتاده اند و اینان هستند که باید در آنان شوق خواندن را ایجاد کرده و کتاب ها به گونه ای باید باشد که مخاطب پس از مطالعه از آن تاثیر بگیرد.
وی کتاب های چاپ شده در حوزه نماز را پاسخگوی نیاز این گروه ندانسته و افزود: این کتاب دارای ضعف قلمی، پردازش ضعیف، خام، سطحی و غیر جاذب هستند و باید در قالب های دیگری پیام اصلی را به گونه ای جذاب بیان کرد.
حجت الاسلام محدثی تصریح کرد: رساندن پیام نماز در قالب رمان های چند صد صفحه ای که توسط نویسندگان قوی و با انگیزه نوشته شود می تواند تاثیر گذار باشد.

وی تاکید کرد: برای کودکان نوجوانان و جوانان در حوزه نماز کارهای کمی انجام گرفته و ما در این زمینه فقیر هستیم. در حوزه ادبیات داستانی و رمان، آثار قابل عرضه ای نداریم و باید سعی کنیم نوشته ها به گونه ای باشد که مخاطب جوان را جذب کرده و تاثیر گذار باشد.