تبیان، دستیار زندگی
شد حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار   با جمعی از افسران مربی قرآن گفت:اسرارتبعیض و ظلم کشوری مثل فرانسه که خود را مهد عدالت و آزادی می دانستدر همین دنیا آشکار شد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از &nbsp...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخشی از اسرار تبعیض و ظلم فرانسه در همین دنیا آشکار شد

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار   با جمعی از افسران مربی قرآن گفت:اسرارتبعیض و ظلم کشوری مثل فرانسه که خود را مهد عدالت و آزادی می دانستدر همین دنیا آشکار شد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان حضرت آیت الله نوری همدانی در جمع مربیان قرآن با اشاره به تفسیر سوره طارق گفت: در قرآن نسبت به دو مطلب بیش تر تاکید شده است مبدا که همان وجود خداوند است و 750 آیه قرآن در رابطه با این موضوع است و معاد که مساله قیامت و برانگیخته شدن انسان ها را پس از مرگ بیان می کند که این موضوع شامل 1400 آیه می شود.
وی با اشاره به این که خداوند در این سوره به آسمان و ستارگان قم یاد می کند تا قیامت را تذکر دهد افزود: خداوند روزی را متذکرمی شود که همه اسرارهویدا و باطن ها آشکار می شود.
این مرجع تقلید در ادامه افزود: برخی اسرار در همین دنیا آشکار می شود همانند اسرار کشورهای اروپایی که عمری را از حقوق بشر استقلال و تمدن می گفتند اما کشوری مثل فرانسه که خود را مهد عدالت و آزادی می دانست در برابر حجاب ایرانیان تحمل نیاورد و اسرارتبعیض و ظلم آن در همین دنیا آشکارشد در حال حاضر هم 10 هزار خودرو در آن آتش کشیده شده و تشنج و اضطراب سراسر این کشور را فراگرفته است.
آیت الله نوری همدانی در پایان خطاب به مربیان تاكید كرد: شما باید در این امر عنایت بیش تری داشته باشید و با نفوذ در دل مخاطب می توانید موفق باشید.