تبیان، دستیار زندگی
ود  جانشین لشگر 17 علی بن ابیطالب گفت: برگزاری یادواره های شهدا را نشانه تجلیل مردم از آنان دانست و افزود: در مراسم بزرگداشت یاد شهدا، فرهنگ شهید و شهادت به نسل جدید منتقل می شود. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری یادواره های شهدا باعث انتقال فرهنگ شهید و شهادت به نسل جدید می شود

جانشین لشگر 17 علی بن ابیطالب گفت: برگزاری یادواره های شهدا را نشانه تجلیل مردم از آنان دانست و افزود: در مراسم بزرگداشت یاد شهدا، فرهنگ شهید و شهادت به نسل جدید منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان  سردار توحیدی نیاكه در جمع خبرنگاران سخن می گفت: تبیین جایگاه شهدا، معرفی آنان به جامعه و تجلیل از خانواده های شهدا را از اهداف برگزاری یادواره شهید زین الدین و 5200 شهید استان ذكر كرد و گفت: در آستانه برگزاری این یادواره مراسم شبی با قرآن، دعای كمیل، دعای ندبه، مسابقات ورزشی و غبار روبی مزار شهدا در استان برگزار می شود.

وی برپایی نمایشگاه آثار شهدا، سرود، مداحی و سخنرانی مقامات كشوری و لشكری را از دیگر برنامه های یادواره شهید زین الدین و 5200 شهید استان برشمرد.

خاطر نشان می شود یادواره شهید زین الدین و 5200 شهید استان قم 27 آبان ماه مصادف با سالروز شهادت شهید مهدی زین الدین در مجتمع امام خمینی برگزار می شود.