تبیان، دستیار زندگی
شد  حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری در دیدار با اعضای ستاد جشنواره فرهنگی هنری امام رضا ''ع'' گفت: این جشنواره را با اطلاع رسانی وسیع گسترش دهید. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از &nbsp...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر حوزه علمیه قم خواستار گسترش جشنواره سراسری امام رضا''ع'' در سطح بین المللی شد

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری در دیدار با اعضای ستاد جشنواره فرهنگی هنری امام رضا ''ع'' گفت: این جشنواره را با اطلاع رسانی وسیع گسترش دهید.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از  شبستان  وی با استناد به یك روایت از امام رضا''ع'' خاطر نشان كرد: این اقدام شما بسیار به جا و ارزشمند در راستای این كلام امام رضا''ع'' است كه فرمودند'' خداوند كسی كه امر ما را احیا كند رحمت نماید''.
مدیر حوزه علمیه قم تصریح كرد: ما نمی توانیم خود را درون مرزهای جغرافیایی محدود كنیم، پیام شیعه، پیام جهانی و سراسری است.
وی خاطر نشان كرد: رسالت پیامبر رسالت فرهنگی بود هر چند از سیاست غافل نبود، شما از فرصت ها استفاده كنید و تا گوش شنوایی است و تا فرصت باقی است از فرصت ها استفاده كنید و آن را مغتنم بشمارید.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری خطاب به مدیران كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین این ادارات گفت: ابواب خیر روی همه متولیان فرهنگی كشور باز است، از امكانات موجود، نیروهای فرهنگی و آبرویی كه خداوند به شما داده است استفاده كنید.
وی خاطرنشان كرد: كار برای خدا بی پاداش نیست و اجر شما نزد خداوند محفوظ خواهد بود.
مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به انجام برخی كارها و همایش ها به صورت شعاری گفت: ما كارها و همایشهای شعاری متعددی داریم، شما سعی كنید كار جشنواره علی بن موسی الرضا را این طور نكنید كه درس زندگی برای جوانان این كشور باشد.
شایان ذكر است جشنواره فرهنگی هنری امام رضا''ع'' از اول ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه''س'' تا دهم ذیقعده شب میلاد حضرت ثامن الائمه به مدت 10 روز در 12 استان كشور برگزار می شود.