تبیان، دستیار زندگی
فت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک عید سعید فطر، از عموم مردم برای شرکت گسترده در نماز عید دعوت کرد. به گزارش گروه دین و اندیشه "مهر" در بخشی از اطلاعیه این سازمان آمده است : با فر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان تبلیغات اسلامی تهران عید سعید فطر را تبریک گفت

سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک عید سعید فطر، از عموم مردم برای شرکت گسترده در نماز عید دعوت کرد.

به گزارش گروه دین و اندیشه "مهر" در بخشی از اطلاعیه این سازمان آمده است : با فرا رسیدن عید سعید فطر بار دیگر تجلی حضور پر شکوه امت مسلمان و خداجوی را در وداع با ماه مبارک رمضان و به امید پذیرش پروردگار سبحان در نماز عید به نظاره خواهیم نشست . شکر و سپاس که توفیق درک معنوی این ماه را به ما عطا کرد و شکر بر آنچه به ما ارزانی داشت .

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است : سازمان تبلیغات اسلامی از عموم مردم خداجوی استان تهران به ویژه تشکلهای دینی و هیئتهای مذهبی ، انجمن های اسلامی و روحانیت معظم دعوت می کند ضمن بزرگداشت این روز از طریق انجام اعمال سفارش شده و احیای سنتهای حسنه و پرداخت زکات فطره، در نماز عید سعید فطر که در مصلای امام خنینی (ره) تهران و شهرستانهای تابعه برگزار می شود، شرکت کنند .