تبیان، دستیار زندگی
ند حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار فرماندهی و گروهی از معاونین نیروی انتظامی استان قم از قوه قضائیه خواستند كه با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد جدی كند. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت ال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوه قضائیه با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد جدی كند

حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار فرماندهی و گروهی از معاونین نیروی انتظامی استان قم از قوه قضائیه خواستند كه با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد جدی كند.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، آیت الله نوری همدانی امروز در این دیدار نیروی انتظامی و قوای مسلح را قلعه محكمی دانستند كه ملت ایران در پناه آن در امنیت زندگی می‌كنند.
ایشان تأمین امنیت جانی، مالی و آبرویی كشور را در دست‌های نیروهای مسلح و این نیروها را مایه عزت و آبروی نظام اسلامی دانستند.
این مرجع تقلید وظیفه قوه قضاییه را در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر مهم و سنگین ارزیابی كردند و فرمودند: لازم است قوه قضائیه با قاطعیت با قاچاقچیان برخورد كرده و آنها را مجازات كند تا دیگر شاهد اعتیاد جوانان نباشیم.
آیت الله نوری همدانی در ادامه رسانه‌های گروهی را به انعكاس تلاش‌های نیروی انتظامی دعوت كردند و فرمودند: باید برای مردم و جوانان تبیین شود كه چه دست‌های ناپاكی وجود دارد تا جوانان را به انحراف و اعتیاد بكشانند و از سوی دیگر افرادی با فداكاری در صدد برخورد با آنها هستند.
ایشان با اشاره به اقدام اخیر نیروی انتظامی قم در با كشف بیش از یك تن مواد مخدر، از اقدامات پیشگیرانه این نیرو تقدیر كردند.
گفتنی است در آغاز این دیدار سردار طاهری فرمانده نیروی انتظامی استان قم گزارشی از روند شناسایی، تحقیقات، اقدامات انتظامی و دستگیری و انهدام باند خانوادگی مواد مخدر را كه چندی پیش در قم كشف شده بود ارائه كرد.