تبیان، دستیار زندگی
د حوزه علمیه آیت الله یثربی كاشان روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای بر حضور همه مسلمانان در این راهپیمایی تاكید كرد. در بخشی از این بیانیه كه یك نسخه آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده‌است :" در سرزمی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه‌ علمیه‌ كاشان آمادگی خود را برای شركت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام كرد

حوزه علمیه آیت الله یثربی كاشان روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای بر حضور همه مسلمانان در این راهپیمایی تاكید كرد.

در بخشی از این بیانیه كه یك نسخه آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده‌است :" در سرزمین قدس كه هر وجب از خاك مقدس آن پیامبر و امامی ، صحابی و شهیدی خفته‌است،متاسفانه چندین سال كه حریم آن زیر چكمه دژخیمان یهود صهیونیستی پایمال می‌شود.

در این بیانیه مدرسان و طلاب حوزه علمیه حضرت آیت الله یثربی كاشان از مردم روزه دار این شهرستان خواسته‌اند تا در این راهیپمایی فعالانه شركت كنند.

مدرسان و طلاب حوزه‌های علمیه‌امام خمینی(ره)، مدنی و اعتمادی كاشان نیز آمادگی خود را برای شركت در این راهپیمایی اعلام كردند.

معاون آموزشی حوزه علمیه آیت الله مدنی كاشان ، روز جهانی قدس را روز همبستگی و روز حضور یكپارچه مسلمانان جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین عنوان كرد.

"حجت‌الاسلام ابراهیم خرم" در گفت و گو با ایرنا افزود: مهمترین نمایش اقتدار و ماندگار روز جهانی قدس،حضور احاد مردم در این راهپیمایی است.

وی ،حركت انتفاظه ملت مظلوم فلسطین را یك قیام خود جوش و مردمی برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی و رهایی سرزمین قدس شریف از دست این رژیم متجاوز دانست.

وی روز قدس را روز فریاد علیه ظلم و ستم غاصبان قدس شریف خواند و گفت:

مردم ایران همچون سالهای گذشته با شركت در راهپیمایی روز قدس فریاد عدالتخواهی سر خواهند داد.

آخرین جمعه ماه مبارك رمضان از سوی امام خمینی (ره) بعنوان روز جهانی جهانی قدس نامگذاری شده است.