تبیان، دستیار زندگی
دس حضرت آیت‌الله سیدمحمد عزالدین حسینی زنجانی یكی‌از مراجع تقلید در مشهدمقدس روزچهارشنبه گفت: قصوراز تاكیدات امام راحل برای برپایی هرچه با شكوه تر روز جهانی قدس باعث لطمه به اسلام و كشور می‌شود. وی در گفت و گو با ایر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکید آیة الله سید عزالدین زنجانی نسبت به برپایی با شکوه روز جهانی قدس

حضرت آیت‌الله سیدمحمد عزالدین حسینی زنجانی یكی‌از مراجع تقلید در مشهدمقدس روزچهارشنبه گفت: قصوراز تاكیدات امام راحل برای برپایی هرچه با شكوه تر روز جهانی قدس باعث لطمه به اسلام و كشور می‌شود.

وی در گفت و گو با ایرنا افزود: مسوولان نظام همواره توصیه امام خمینی(ه) را جدی بگیرند و زمینه تشویق مردم را برای اهمیت دادن به این روز فراهم سازند.

آیت‌الله زنجانی افزود: عمل نكردن به دستورات اسلام سبب حاكمیت دشمنان اسلام می‌شود لذا باید ارزشهای اسلامی را با نشاط در خود حفظ كنیم.

وی گفت: هر خیانتی كه در منطقه دیده می‌شود سرمنشاء آن از ناحیه رژیم نژادپرست قدس است و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) باید این غده سرطانی در منطقه از بین برود و انشاء‌الله منسوخ شود.

زنجانی افزود: ایرانیان بهترین و باوفاترین مردم دنیا هستند و چنانچه مسوولان در خدمت به این مردم همواره همت داشته باشند كشور ما همواره به پشتوانه آنها در مقابل هر شیطنت بیگانگان درامان خواهد بود.