تبیان، دستیار زندگی
فت  سیزدهمین شماره ماهنامه «فاطر» در 64 صفحه منتشر شد. به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، سیزدهمین شماره ماه‌نامه «فاطر» انتشار یافت. در بخش سیاسی فاطر مقاله‌ای از احمد رزاقی با عنوان «تأملی آسیب شناسانه به كار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیزدهمین شماره ماهنامه «فاطر» انتشار یافت

سیزدهمین شماره ماهنامه «فاطر» در 64 صفحه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار تبیان به نقل از رسا، سیزدهمین شماره ماه‌نامه «فاطر» انتشار یافت.
در بخش سیاسی فاطر مقاله‌ای از احمد رزاقی با عنوان «تأملی آسیب شناسانه به كاركرد مطبوعات» به چاپ رسیده است كه در آن نویسنده اجمالاً به مروری بر ویژگی‌ها، چرایی، قلمرو تأثیر گذاری مطبوعات در شكل گیری هویت فرهنگی و نیز در صورت كاركرد منفی تأثیر آنها در آسیب پذیری فرهنگی مردم به ویژه نسل جوان پرداخته است.
«نسل جوان دانشگاه و هویت فرهنگی» عنوان مقاله‌ای است از زكیه فرشی رادور كه در بخش فرهنگی فاطر خواندنی است. از نظر نویسنده مقاله عدم نظارت از یك سو، مشكلات رفاهی، مالی و اختلاط و ارتباط با گروه‌های غیر هم جنس و ایجاد دوستی و رفت و آمد با افراد و اشخاص بزهكار و آسیب دیدگان فرهنگی و اخلاقی از سوی دیگر بسیاری از دختران و پسران دانشجو را به شدت در معرض انحرافات و آسیب های فكری و فرهنگی و رفتاری قرار می دهد.
از مقاله‌های دیگر موجود در این نشریه می‌توان به مقالاتی چون: جغرافیا ابزاری در دست امپریالیسم جهانی، خدمت صادقانه و دانش به مثابه شغل اشاره كرد.