تبیان، دستیار زندگی
ست  عدالت، انصاف و صلح  از هدف‌هاى جهاد در اسلام میباشد و  سركشى و ستم پایه هاى تروریسم هستند. حجت الاسلام و المسلمین خالصى با اشاره به انفجارهاى لندن گفت: براى نخستین بار تونى بلر، نخست وزیر انگلیس، درمان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عدالت، انصاف و صلح از هدف‌هاى جهاد در اسلام است

عدالت، انصاف و صلح  از هدف‌هاى جهاد در اسلام میباشد و  سركشى و ستم پایه هاى تروریسم هستند.

حجت الاسلام و المسلمین خالصى با اشاره به انفجارهاى لندن گفت: براى نخستین بار تونى بلر، نخست وزیر انگلیس، درمان تروریسم را خواستار است. وى افزود: درمان تروریسم در بیرون كشیدن سربازان انگلیسى از عراق و افغانستان است. انگلیس باید از كشورهاى اسلامى و مسلمانان براى ستم به آنها در طول تاریخ پوزش بخواهد.
گفتنی است در پی وقوع انفجارهای تروریستی در لندن، تونى بلر مسلمان‌هاى بنیادگرا را عامل انفجارها دانست.
امام جمعه كاظمین درباره اوضاع عراق یادآور شد متأسفانه كردها و شیعه‌ها به نام فدرالیسم در صدد جدایى و خودمختارى شمال و جنوب عراق هستند.
وى افزود: عدم حضور نمایندگان واقعى ملت در كنگره ملى، نبود قانون اساسى همیشگی و حضور اشغال‌گران در عراق سبب برپایى و پررنگى اندیشه فدرالیسم است. وى ادامه داد: اشغال‌گران به دنبال تكه پاره كردن عراق همانند كشورهاى شیخ‌نشین حوزه خلیج فارس هستند.
شایان ذكر است كمیسیون تدوین قانون اساسى نوین عراق برپایى فدرالیسم را در كشور عراق خواستار است و نام نظام آینده عراق را جمهورى فدرال اسلامى خوانده است.رسا